Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل نقص فنی یکی از قطار های خط ۶ مترو و خروج دو واگن از ریل، فعلا سرویس دهی در این خط خط متوقف شده است. - اخبار اجتماعی -

محمدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، گفت: ساعت 19:50 یکی از قطارهای خط 6 مترو، حدفاصل ایستگاه های میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا دچار نقص فنی شد و 2 واگن آن از ریل خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: علت بروز حادثه مشخص نیست اما در چنین حوادثی بلافاصله کمیسیون سوانح تشکیل می‌شود و همه جوانب و علت حادثه مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

محمدیان با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری آسیب ندیده است، گفت: سرویس دهی در خط 6 متوقف شده و تیم‌های کارشناسی در حال رفع مشکل برای خارج کردن قطار از خط هستند تا بتوانیم سرویس دهی را از روز آینده، دوباره آغاز کنیم. 

باید برای دستفروشان مترو کاریابی کردگزارش/ اینجا مرکز خرید زیرزمینی تهران نیست "مترو تهران" است! + تصاویر

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مترو (قطار شهری) متروی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مترو قطار شهری متروی تهران مترو متروی تهران سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند؛ اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید بگونه‌ای نرخ گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

tags # تاکسی اینترنتی ، مترو ، اتوبوس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس