Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌نویس ASP.NET MVC جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت برنامه‌نویس ASP.NET MVC مسلط به بانک اطلاعاتی sql server مسلط به کدنویسی در حوزه های html,css,jquery,bootstrap ترجیحا آشنا به نحوه عملکرد سیستم های مالی و حسابداری آشنا به سیستم های گزارش ساز مانند microsoft report و یا stimulsoft report آشنا به سیستم های Source Control آشنایی کامل با مفاهیم API، OOP، SOA متعهد و منظم و دارای حسن سابقه و نمونه کار قابل بررسی و در حال استفاده توانایی برنامه نویسی موبایل مزیت ویژه محسوب شده و باعث افزایش حقوق می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق ثابت بیمه اضافه کاری پاداش پروژه ای از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 05132280522 تلفن 05132280523 موبایل 09124140113 تلگرام 09124140113 واتساپ 09124140113 ایمیل: clickmis.info@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام مهندس عمران جهت کار در دفتر فنی در پروژه بندر بریس مجوز استخدام ۳۰۰۰پرستار صادر شد استخدام کارشناس بهداشت حرفه ای، حسابدار در فارس استخدام کارمند اداری در شرکت موج آوران در هرمزگان استخدام تکنسین فنی در شرکت انتخاب سرویس حامی در کل کشور

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از بانک مرکزی، این بانک در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته مصطفی قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر گردیده است.

وی گفت: اکنون 6 بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • تبدیل داده‌ها به صدا/ ذخیره‌سازی امن و سریع اطلاعات در حافظه کوانتومی
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳