Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیاگو آلکانتارا سال هاست در بایرن مونیخ بازی می کند و همیشه یکی از گزینه های اصلی مربیان این تیم در خط هافبک بوده است.

اخیرا خبرهای زیادی در مورد جدایی تیاگو از بایرن مونیخ منتشر شده است. فلیک علاقه زیادی به سبک بازی تیاگو دارد و سعی می کند او را متقاعد کند در بایرن مونیخ بماند.

به گزارش طرفداری، رافائل هونیگشتاین خبرنگار TheAthletic در مورد ماجرای تیاگو آلکانتارا صحبت کرده است:

تیاگو در مورد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ مذاکره کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام جزئیات بررسی شده بود. مقرر بود تیاگو در ماه می قراردادش را تمدید کند. درست در دقیقه 90 گفت نمی خواهد آن را امضا کند. تیاگو گفت نظرش عوض شده است. برخی در مونیخ معتقد بودند همسرش می خواهد به اسپانیا برگردد. یعنی تیاگو به خاطر خانواده اش به اسپانیا می رود. تنها یک سال از مدت اعتبار قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده است. بدین ترتیب تیم های بزرگ اسپانیا هم راحت تر می توانند با او قرارداد امضا کنند. تیم هایی که به خاطر بحران کرونا با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند. ولی بعد شایعات انتقال تیاگو به لیورپول به گوش رسید. اول ماجرا از رختکن تیم شروع شد. بیلد گزارش داد برخی از بازیکنان می گویند امکان دارد تیاگو به لیورپول برود. بعد خبر به اسپانیا رسید. آن جا هم می گفتند تیاگو با لیورپول به توافق رسیده است. از نظر بایرن مونیخ فعلا هیچ چیز مشخص نیست. هیچ تیمی در مورد تیاگو با بایرن مونیخ تماس نگرفته است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید

مدیر ورزشی بایرن مونیخ ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی بایرلورکوزن گفت که باواریایی‌ها در فصل بعد این عنوان قهرمانی را پس خواهند گرفت.

طرفداری | کام هواداران بایرلورکوزن با اولین قهرمانی آنها در بوندسلیگا شیرین شد.

پس از اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا که امروز با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن به دست آمد، باشگاه بایرن مونیخ و مکس ابرل، مدیر ورزشی آنها به این تیم آلمانی تبریک گفت. ابرل فصل شگفت‌انگیز لورکوزن را به آنها تبریک گفت و خاطرنشان کرد که بایرن مونیخ می‌خواهد اولین باشگاهی باشد که این موفقیت بزرگ را به قهرمان جدید بوندسلیگا تبریک می‌گوید. ابرل البته این اطمینان را داد که بایرن فصل آینده قوی‌تر باز خواهد گشت و آماده چالش دوباره برای عنوان قهرمانی خواهد بود. مدیر ورزشی بایرن مونیخ در پیامی تبریک به نخستین قهرمانی تیم ژابی آلونسو در بوندسلیگا گفت:

بایرلورکوزن فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت، بنابراین روشن است که ما به عنوان بایرن مونیخ می‌خواهیم جزو اولین کسانی باشیم که به آنها تبریک می‌گوییم. تبریک ویژه به ژابی آلونسو، کادر فنی و کل تیم. فوتبالِ شما، بوندسلیگا را تحت تاثیر قرار داد و به وجد آورد. روند (قهرمانی‌های متوالی) بایرن مونیخ شکسته شد، اما ما اکنون هر کاری که بتوانیم برای حمله مجدد در فصل آینده انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بایرلورکوزن ۵-۰ وردربرمن؛ بوندسلیگا رنگ عوض کرد: شیرهای راین بر بام فوتبال آلمان پایان طلسم نورکوزن؛ اولین قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا با شکستن هژمونی بایرن مونیخ هواداران بایرلورکوزن شادمان از اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • هر کدام از پنج لیگ معتبر اروپایی در‌ قرن جدید چند قهرمان متفاوت داشته‌اند؟
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • پیام تبریک بایرن مونیخ به بایرلورکوزن؛ شما بوندسلیگا را به وجد آوردید
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • تایید وجود بند فسخ در قرارداد سباستین هونس با اشتوتگارت