Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از جمعیت هلال احمر قم، هادی سلیمی،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: با اعلام حادثه برای دو خودروی توریستی از کشور جمهوری چک و اسلواکی در دریاچه حوض سلطان، دو تیم متشکل از امدادگران و نجات گران پایگاه معصومیه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همان ساعات اولیه نیرو‌های امدادگر و نجات گر جمعیت هلال احمر استان قم توانستند یکی از خودرو‌های گیر افتاده را رهاسازی کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: پس از رهاسازی خودروی اول و بازگشت تیم به پایگاه، تیم دیگری از امدادگران و نجات گران پایگاه معصومیه برای رهاسازی خودروی دوم با ۲ خودروی سبک و یک خودروی نجات و آمبولانس، در صحنه حادثه حضور یافتند و عملیات رهاسازی را آغاز کردند.

سلیمی گفت: بعد از ۹ ساعت تلاش امدادگران و نجات گران و با کمک نیرو‌های مردمی و استفاده از دو خودروی لودر و دو کامیون، خودروی دوم نیز رهاسازی شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گردشگری قم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، علوی رئیسی جمعیت هلال احمر نیکشهر گفت: بنا بر گزارش های مردمی در ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد نیروهای امدادی هلال احمر ، اورژانس و راهداری به محل اعزام شدند که پس از چند ساعت ، مسافران گرفتار در سیلاب ، به نقاط ایمن منتقل شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • نجات ۴۳ نفر از سرنشینان دو اتوبوس از سیلاب چابهار
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران