Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:05:05 GMT

خروج قطار از ریل در خط ۶ مترو تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۸۳۹

خروج قطار از ریل در خط ۶ مترو تهران

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمدیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: ساعت ۱۹:۵۰ یکی از قطار‌های خط ۶ مترو، حدفاصل ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا دچار نقص فنی شد و ۲ واگن آن از ریل خارج شد.

وی افزود: علت بروز حادثه مشخص نیست، اما در چنین حوادثی بلافاصله کمیسیون سوانح تشکیل می‌شود و همه جوانب و علت حادثه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدیان با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ مسافری آسیب ندیده است، گفت: سرویس دهی در خط ۶ متوقف شده و تیم‌های کارشناسی در حال رفع مشکل برای خارج کردن قطار از خط هستند تا بتوانیم سرویس دهی را از روز آینده، دوباره آغاز کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی نقص فنی مترو مترو تهران خط ۶ مترو تهران خروج قطار از ریل پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون طاعون خیارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باتوجه به شرایط حاکم و اعمال محدودیت دامنه نوسان سهام به +-۱% و صندوق‌ها به +-۲%؛ تمایل به صف فروش و صف خرید تا نقطه تعادل بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: با معاملات بسیار جذاب روز گذشته فولاد مبارکه در بورس کالا، توجه‌ها به این سهم و این صنعت بیشتر شد. اکثر صف فروش‌های مهم جمع آوری شدند و بازار به سمت تعادل رفت. معاملات بورس کالا، احتمال رشد نرخ دلار نیما، قیمت‌های جهانی فلزات اساسی درکنار قیمت جذاب سهام از ارزندگی این بازار حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. اما ریسک سیاسی تردید و ترس در دل سهامدار انداخته است.

او در ادامه اظهار کرد: امروز ۸۷ نماد صف خرید و ۲۹۰ نماد صف فروش بودند همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۱۷۸ و نماد‌های منفی ۶۱۶ بود همچنین ۱۵۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی از صندوق درآمد ثابت و خالص سفارشات با خروج ۷۲۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه ثبت شد.

او می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۸۴۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۸۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است. بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است در نهایت هم شاخص کل با کاهش ۴۹۹۸ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید. از فردا اگر اطلاعیه جدیدی منتشر نشود دامنه نوسان به روال سابق باز خواهد گشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد