Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سینا فرحی مدیر آژانس تبلیغاتی هشتگ مدیا و فعال حوزه ی تبلیغات بعد از همکاری نوید محمد زاده و شرکت سن ایچ بحث های زیادی درباره حضور چهره ها در آگهی های تبلیغاتی مطرح شد، و واکنش های عده ای از منتقدین را نیز در پی داشت، اما واقعا این اقدام،حرفه ای است یا به سمت بیراهه  می رود؟



برای پاسخ دادن به این سوال، بررسی این نکته حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندی که این همکاری را با نوید محمدزاده ترتیب داده معتبر و خوشنام است یا خیر؟

پاسخ: سن ایج با ۴۲ سال سابقه ی تولید در ایران ، یک واحد صنفی خوشنام و با کیفیت است که به صورت غیر مستقیم چهار هزار پرسنل ایرانی دارد، پس از این نظر هیچ مشکلی در این بین وجود ندارد .

من معتقدم همیشه بر اساس نتایج باید نظر داد. پس به سراغ بررسی نتیجه ی این همکاری میرویم تا ببینیم این موضوع مفید بوده یا خیر؟


این همکاری برای سن ایچ چه نتایجی داشته است؟

این همکاری افزایش تقاضای مصرف کنندگان را در پی داشته، و این یعنی افزایش تولید کارخانه و امکان استخدام نیروی کار جدید، حفظ پرسنل فعلی این مجموعه و رونق اقتصادی که مشخصا نتایج فوق العاده ای محسوب میشوند

اما این همکاری برای نوید محمد زاده چه پیامدی دارد؟

کسب درآمد بازیگران از تبلیغات باعث میشود آنها در پاسخ دادن به پیشنهادات فیلم سازها با وسواس بیشتری عمل کنند و فشار مالی باعث نشود تن به ایفای هرنقش و قبول هر پیشنهادی دهند.

پس این امر هم نتایج مثبتی بر روی کارنامه ی هنری بازیگران خواهد گذاشت.



اگر نگاهی به کارنامه ی همکاری چهره های مطرح و سطح یک جهانی در عرصه ی تبلیغات بیندازیم، مثال های بیشماری را میتوان زد، لئوناردو دیکاپریو با یک برند تولید آدامس، جان کلود واندام و رابرت دنیرو با یک خودروساز،دیوید بکهام با تیغ ژیلت! کریس رونالدو با شامپو! و مسی بانوشابه و..

پس منتقدین به چه موضوعی معترض هستند؟

آنها نگران این هستندکه همه ی وقت هنرمند برای این تبلیغات صرف شود و او دیگر زمانی برای ارتقای هنر خود نگذارد،نگرانی که کاملا بی مورد است و‌ لازم است من به عنوان کسی که بارها و بارها این گونه قراردادها را با چهره های سرشناس به امضا رسانده ام توضیحی در این مورد ارائه کنم

در این گونه قراردادها تعداد دفعات آفیش وعکاسی کاملا مشخص است و معمولا مدیر برنامه ی بازیگران همه ی کارهاوهماهنگی ها را انجام‌میدهند و بازیگر فقط در روز های مشخص سر صحنه ی فیلم برداری تیزر و عکاسی می آید و زمانی که معمولا این قرارداد ها از هنرمندان میگیرد یک صدم بازی در یک فیلم سینمایی بد هم نیست.

در نتیجه،نه تنها این همکاری ها،رفتن به مسیر بیراهه نیست،بلکه حتی میتوان نام این راه را،مسیر حرفه ای ها گذاشت

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آگهی های تبلیغاتی نوید محمد زاده صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم