Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@05:16:03 GMT

اپیدمی مثل جنگ است، تعارف بردار نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۰۲۹۰

‍‍‍‍‍‍

دکتر زالی ویروس کرونا را بسیار مخرب، ناشناخته و خطرناک توصیف کرد و گفت: اپیدمی مثل جنگ است تعارف بردار نیست و طبیعتا همه اقدامات ما برای نجات جان مردم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در برنامه تیتر امشب شبکه خبر شرایط تهران را سخت، شکننده و ناپایدار دانست و گفت: تهران طی ۳ هفته اخیر شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و میزان مراجعات سرپایی و میزان تست‌های مثبت و میزان بستری‌ها در بخش‌های عادی و ویژه همه با افزایش روبروست و به نظر می‌رسد در شرایط جدید مردم و مسئولان با نگرانی‌های زائد الوصفی روبرو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده عملیات مقابله با کرونای تهران گفت: ما علاوه بر افزایش کمی مراجعان به بیمارستان‌ها با علائم گسترده‌تر بیماری مواجهیم، تنگی نفس، تب، خستگی مفرط، ضعف، اختلال در وضعیت حرکتی در افراد مسن، علائم گوارشی، اسهال آبکب همراه با تب، کم اشتهایی و بی اشتهایی و از دست دادن بویایی که این‌ها در سه هفته اخیر الگوی حادتری پیدا کرده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
او با اشاره به این که ویروس کرونا بسیار خطرناک و مرموز و مسری و ناشناخته و مخرب است گفت: افرادی با تنوع سنی بیشتری در بین مراجعین به بیمارستان‌ها هستند بیشترین مراجعین ما بین ۵۰ تا ۵۹ سال هستند در حالی قبل از این ۶۰ سال به بالا بودند و میانگین سنی ۳۰ تا ۳۹ سالگی هم رتبه دوم مراجعین به بیمارستان‌ها را دارد.

زالی گفت: در بسیاری از موارد افراد دارای علائم گمراه کننده هم هستند داریم مواردی که سی تی اسکن نرمال است، اما تست پس سی آر آنها مثبت می‌شود.

این پزشک متخصص با اشاره به افزایش تعداد کسانی که به بستری نیاز دارند درباره علل شرایط به وجود آمده گفت: سفر‌هایی که در خرداد ماه انجام گرفت، بازگشایی‌ها و رعایت نکردن پروتکل‌ها و کاهش حساسیت‌ها می‌تواند از عوامل بازگشت بیماری باشد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
زالی با بیان این که تلاش این است که مداخلات ما و محدودیت‌ها به نحوی باشد که به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم آسیبی نرسد گفت: پیشنهاد ما این است که برخی از مداخلات که می‌تواند به مناسبات اقتصادی آسیب نزند برای دو هفته اجرا شود از جمله کاهش سفرها و کاهش حضور کارمندان.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران هدف از بازگشت برخی محدودیت‌ها را دادن فرصت به مدافعان سلامت برای تازه کردن نفس و مدیریت شرایط ذکر کرد و در خصوص پیشنهاد تعلیق طرح ترافیک و محدودیت‌های دیگر گفت:

زالی درخصوص پیشنهاد تعلیق برگزاری‌های برخی آزمون‌ها هم گفت: شرایط تهران برای میزبانی مهمانان آزمون مناسب نیست و پیشنهاد ما این است که به زمان دیگری موکول شوند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در خصوص میزان ابتلای تهرانی‌ها به کرونا و ایمنی جمعی نیز توضیح داد: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: تیتر امشب ، زالی ، کرونا ، تهران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیتر امشب زالی کرونا تهران کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مقابله با کرونای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند