Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیروز خبر جدایی مجتبی سرآسیایی از هدایت تیم شهرخودرو در حالی مطرح شد که این تیم پس از تعطیلی چند ماهه لیگ برتر با ٢ برد متوالی به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد و در قامت یک تیم مدعی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو برای رسیدگی به این موضوع فردا راهی مشهد می‌شود تا از جزئیات این استعفا با خبر شود، اما طبق پیگیری خبرنگار ما علت اصلی استعفای سرآسیایی اختلاف با «استفان کوزین» مربی ایتالیایی مشهدی‌ها عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوزین پیش از این دستیار والتر زنگا بوده و حالا اختلاف بین اعضای کادر فنی، شهرخودرو را در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم و در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با حاشیه‌ای جدید روبرو کرده است. همچنین درصورتی که سرآسیایی راضی به بازگشت به شهرخودرو نشود، کوزین به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون سرآسیایی تابناک ورزشی پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی طاعون خیارکی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم

مربی تیم تراکتور گفت: برای اینکه بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محمد نصرتی در نشست خبری قبل از بازی با نساجی مازندران، گفت: جا دارد سالگرد درگذشت آقای نادر دست نشان را تسلیت بگویم.‌ ایشان یکی از مربیان من در تیم ملی نوجوانان بود و روحشان قرین رحمت الهی باشد.

وی افزود: در روزهای اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با نساجی هستیم. می‌دانیم بازی سختی مقابل نساجی داریم؛ چرا که از حمایت هوادارانشان بهره می‌برند و شرایط آنان در جدول به شکلی است که چیزی برای از دست دادن ندارند. از طرفی ما در این مدت اندک با بازیکنان در خصوص مسائل روحی و روانی و تاکتیکی کار کرده‌ایم.

نصرتی با اشاره به سخنان مالک باشگاه تراکتور قبل از شروع تمرین امروز، گفت: آقای زنوزی از نزدیک با بازیکنان صحبت کردند و اظهارات ایشان دلگرمی برای اعضای تیم بود و قطعاً مثمرثمر خواهد بود. بازیکنان با روحیه بالا در مصاف با نساجی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امیدوارم شاهد بازی خوب و جذاب باشیم، گفت: می‌خواهیم برنده دیدار با نساجی باشیم تا فاصله‌مان با صدر جدول را کمتر کنیم. از سوی دیگر سپاهان بازی عقب افتاده را پیروز شده و برای اینکه بتوانیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: چند بازیکن مصدوم داریم که پیش از این نیز اعلام شده بود و مصدومیت‌شان به طور کامل رفع نشده است. عارف آقاسی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مابقی نفرات در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود