Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وکیل روح‌الله زم از اعتراض به رای صادره از سوی دادگاه بدوی برای موکلش مبنی بر اعدام خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، دبیر دریابیگی بلوردی وکیل مدافع روح‌الله زم بیان کرد: ما به رأی دادگاه اعتراض کرده‌ایم و در حال حاضر اطلاعی از اینکه پرونده به دیوان عالی کشور رفته‌است یا خیر ندارم چراکه دادگاه باید پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱۰ تیرماه بود که سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم اعدام برای روح‌الله زم خبر داد و گفت: این حکم در موعد مقرر صادر شد و دادگاه حکم خود را مبنی بر محکومیت زم صادر کرده اما حکم بدوی است.
اسماعیلی گفت: برای روح‌الله زم به لحاظ موارد اتهامی متعدد نهایتا به مصداق افساد فی الارض حکم اعدام صادر شده است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه این متهم به حبس هم محکوم شده است، گفت: البته این حکم غیرقطعی است و اگر فرجام‌خواهی شود، پرونده به دیوان عالی کشور خواهد رفت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
رسیدگی به اتهامات روح‌الله زم در ۶ جلسه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی استان تهران به ریاست قاضی صلواتی انجام شد. از مهم‌ترین اتهامات زم افساد فی الارض، همکاری با دولت متخاصم آمریکا و ارتکاب جرائم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور است. برچسب ها: روح الله زم

منبع: خرداد

کلیدواژه: روح الله زم روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان