Web Analytics Made Easy - Statcounter

با طرفداری همراه باشید با پر بازدید ترین اخباری که در 24 ساعت اخیر در سایت طرفداری منتشر شده است. 

 پر بازدید ترین اخبار منتشر شده در سایت طرفداری را از این پس هر شب ساعت 12 بامداد با شما مخاطبان مرور خواهیم کرد. 10 خبر پربازدید طرفداری در هجدهم تیر 1399:

میلان 4-2 یوونتوس؛ کامبک طلایی روسونری، شب یووه ای ها را خراب کرد

در هفته سی و یکم سری آ ایتالیا، تیم های میلان و یوونتوس به مصاف هم رفتند که میلان با یک کامبک فوق العاده و با شایستگی هر چه تمام تر، یوونتوس را 4-2 مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس صدرنشین با این باخت، 75 امتیازی ماند و نتوانست فاصله اش با لاتزیو را به 10 امتیاز افزایش دهد. میلان با این پیروزی ارزشمند 49 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم سری آ رسید.

زلاتان و رونالدو در بازی میلان-یوونتوسکریستیانو رونالدو با عبور از لیونل مسی رکورددار گلزنی در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی شد

 در جریان شکست 4-2 یوونتوس مقابل میلان در هفته سی و یکم سری آ ایتالیا، کریستیانو رونالدو زننده گل دوم تیمش بود. کریستیانو رونالدو با گلی که وارد دروازه میلان کرد موفق شد به رکورد 442 گل در لیگ برتر (84)، لالیگا (311) و سری آ (46) دست یابد و با عبور از لیونل مسی (441)، به تنهایی رکورددار گلزنی در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی باشد.

زلاتان ابراهیموویچ: اگر از اول فصل در میلان بودم، فاتح اسکودتو می شدیم!

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان پس از پیروزی برابر یوونتوس گفت: من بازیکن، مربی و رییس هستم. فقط نکته منفی ماجرا این جاست که تنها به عنوان بازیکن دستمزد می گیرم. اگر از اول فصل در میلان حضور داشتم، اسکودتو را فتح می کردیم. آیا فصل بعد هم در میلان خواهم بود؟ خواهیم دید، خواهیم دید.

مائوریتزیو ساری: یوونتوس 15 دقیقه به خواب رفت؛ در این برهه چنین اتفاقی طبیعی است

ساری، سرمربی یوونتوس پس از شکست 4-2 برابر میلان گفت:  عملکرد یوونتوس در شصت دقیقه ابتدایی در سطح کلاس جهانی بود. کنترل کامل بر بازی داشتیم و سپس موتور تیم خاموش شد. نباید چندان به این باخت فکر کنیم زیرا سه روز بعد یک بازی مهم داریم. برای 15 دقیقه کاملا به خواب رفتیم. در این برهه این اتفاق برای تیم های دیگر هم رخ می دهد. در یک ساعت ابتدایی بازی، کاملا سوار بر میدان بودیم. 

ماندن پوگبا در منچستریونایتد قطعی به نظر می رسد

به گزارش Laurie Whitwell از اتلتیک و یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه منچستریونایتد، ماندن پل پوگبا در منچستریونایتد قطعی به نظر می رسد. پیش از این شایعاتی پیرامون انتقال پوگبا به رئال مادرید منتشر شده بود. همچنین دیوید اورنشتاین، دیگر خبرنگار اتلتیک گزارش می دهد که پوگبا از ایده جذب جیدون سانچو و بازی کردن در کنار او به وجد آمده است و از انتقال سانچو به منچستریونایتد استقبال می کند. در فصل جاری، پوگبا در 13 مسابقه برای منچستریونایتد به میدان رفته است و موفق شده تا 4 پاس گل را به ثبت برساند.

جدول کفش طلای 2019/20: بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع مدعیان

 روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ با به ثمر رساندن 34 گل بالاتر از چیرو ایموبیله، تیمو ورنر، کریستیانو رونالدو، ارلینگ هالند، شون ویزمن، جیمی واردی و لیونل مسی، در صدر فهرست کفش طلای اروپا در فصل 2019/20 قرار دارد. طی هفته گذشته کریستیانو رونالدو با ثبت دو گل طی دو دیدار بیش از پیش، خود را به نفرات صدرنشین جدول گلزنان نزدیک کرد. روبرت لواندوفسکی، تیمو ورنر و ارلینگ هالند سه بازیکن از پنج بازیکن بالانشین لیست، با خاتمه بوندسلیگا، کارشان را در فصل جاری به پایان رساندند و اکنون باید منتظر سایر نفرات بمانند، تا تکلیف کفش طلای 2020 مشخص شود.

کای هاورتس خواستار جدایی از بایرلورکوزن و پیوستن به چلسی در تابستان جاری

به گزارش اشپورت بیلد، کای هاورتس هافبک 21 ساله بایرلورکوزن از مسئولین باشگاهش خواسته تا با جدایی او و فروشش به چلسی در تابستان جاری موافقت کنند. آبی های لندن نیز از ایده جذب کای هاورتس و همکاری او با دیگر خرید آلمانی باشگاه یعنی تیمو ورنر استقبال می کنند و قصد دارند برای جذب هاورتس وارد عمل شوند. رئال مادرید دیگر باشگاهی است که به جذب کای هاورتس علاقه مند است.

در آزمایش اول نتیجه تست 6 استقلالی مثبت بود

بعد از تست باشگاه استقلال که قبل از بازی با پارس جنوبی جم انجام شد  و مثبت اعلام شدن تست کرونای 9 نفر از اعضای این تیم سازمان لیگ طی 2 روز با گرفتن تست از این بازیکنان نتیجه آزمایش آبی ها را مورد راستی آزمایی قرارداد. جواب تست اول 9 نفر از اعضای باشگاه استقلال امروز به مسوولان باشگاه اعلام ومشخص شد 6 عضو آبی ها با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند و جواب تست سه عضو دیگر منفی شده است. البته سازمان لیگ منتظر اعلام نتیجه تست دوم است تا در مورد نتیجه آزمایش از اعضای تیم فوتبال استقلال به نتیجه نهایی برسد.

ویدیوی جنجالی سردار آزمون | واکنش رشید مظاهری: فقط یک شوخی بود

هنگام جشن قهرمانی زنیت در رختکن این تیم، یک ویدیوی جنجالی منتشر شد که در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است. در این ویدیو، آرتم زیوبا زوج سردار آزمون در خط حمله زنیت، یک شوخی غیراخلاقی با این مهاجم تیم ملی ایران انجام داد که این مسئله در روسیه هم خبرساز شده است. رشید مظاهری، دروازه بان تراکتور و تیم ملی ایران در گفتگو با یک سایت روسی، به این ویدیوی جنجالی واکنش نشان داد. به گزارش اسپورت روسیه، مظاهری در خصوص حواشی پیرامون سردار آزمون گفت:

دوستان، این فقط یک شوخی بود. مردم ایران می دانند که حرکت زیوبا و آزمون فقط یک شوخی بود. آن ها از قهرمانی زنیت در لیگ برتر روسیه خوشحال بودند و تصمیم گرفتند به شیوه ای طنز، خوشحالی کنند. مردم ایران، سردار آزمون را دوست دارند و مشخصا می دانند که این حرکت شوخی بوده است. فکر نمی کنم مشکلی برای سردار آزمون پیش بیاید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو سردار آزمون کای هاورتس منتشر شد یک شوخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟

مدافع جوان یوونتوس مورد توجه باشگاه‌های مطرحی از سراسر اروپا قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش مایک فروای از دی‌تلگراف، بوروسیا دورتموند به جذب دین هویسن علاقه نشان داده‌است. با توجه به احتمال خداحافظی متس هوملس از فوتبال در پایان فصل جاری، سران دورتموند هویسن را گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی مدافع باتجربه خود می‌دانند و قصد دارند برای خرید او در پنجره‌های نقل و انتقالاتی پیش رو اقدام کنند. علاوه بر دورتموند، نیوکاسل نیز وضعیت مدافع هلندی-اسپانیایی یوونتوس را بررسی می‌کند.

گفتنی است دین هویسن که این روزها به صورت قرضی برای آاس رم توپ می‌زند و نمایش‌های خوبی در پیراهن این تیم نیز داشته‌است، تا سال 2028 با یوونتوس قرارداد دارد و قیمت او از سوی مدیران بانوی پیر، 30 میلیون یورو تعیین شده‌است. یوونتوس می‌خواهد دین هویسن را در معامله خود با آتالانتا بر سر خرید تئون کوپماینرس بگنجاند اما برگامویی‌ها فعلا تمایلی به این انتقال نشان نداده‌اند. هویسن 18 ساله که در رده‌های پایه برای تیم ملی هلند به میدان رفته بود، هفته گذشته به تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا دعوت شد و دقایقی برای این تیم بازی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • طاق‌بستان، پر بازدیدترین جاذبه تاریخی کرمانشاه
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم
  • مصاحبه‌ نوروزی با نویسندگان سایت طرفداری؛ قسمت پنجم: علی آقااحمدی