Web Analytics Made Easy - Statcounter

هی چان هوانگ مهاجم تیم ملی کره جنوبی و باشگاه سالزبورگ، با قراردادی پنج ساله راهی لایپزیش شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هی چان هوانگ در فصل جاری ۴۰ بازی برای تیم سالزبورگ انجام داد، ۱۶ گل به ثمر رساند و ۲۲ پاس گل نیز ارسال کرد، در تیم جدیدش در بوندسلیگا شماره ۱۱ را بر تن خواهد کرد. چندی قبل تیمو ورنر، گلزن آلمانی این باشگاه راهی لایپزیش شد و جان هوانگ به عنوان جانشین او جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هی چان هوانگ در رابطه با این انتقال گفت:

“من از این چالش جدید در لایپزیش هیجان زده ام و می خواهم به این تیم کمک کنم تا بتواند تا حد امکان موفق تر باشد و به اهداف بلندپروازانه اش دست یابد. اهداف و سبک فوتبال این باشگاه به درد من می خورد و می خواهم مرحله بعدی خود دوران حرفه ایم را در لایپزیش سپری کنم. همچنین می خواهم تا آنجا که ممکن است گل های زیادی برای این باشگاه به ثمر برسانم.”

مارکوس کروشه، مدیر ورزشی لایپزیش نیز گفت:

“دنبال خرید چنین بازیکنی بودیم و چان هوانگ می تواند در نوک خط حمله و کناره ها برای لایپزیش بازی کند. حضور چان هوانگ خط حمله ما را با انعطاف پذیرتر می کند. او یک فصل درخشان در اتریش به عنوان گلزن و پاسور داشت و عملکرد چان هوانگ به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار بود.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوندسلیگا لایپزیش بوندسلیگا تیم سالزبورگ تیمو ورنر لایپزیش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان چان هوانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان

رونالدو در تعداد موقعیت‌های از دست رفته گلزنی در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی پیشتاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت آماری Sofascore، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم النصر ریاض در تعداد شانس‌های از دست رفته گلزنی در لیگ حرفه‌ای عربستان صدرنشین است.

الاتحاد دنبال جایگزینی ساویچ با فلیپه

بر اساس این گزارش، کریستیانو رونالدوی 39 ساله در این فصل 20 موقعیت گلزنی را از دست داده است. نفر دوم در این شاخص الکساندر میتروویچ مهاجم الهلال (با 19 موقعیت از دست رفته) و سومین مهاجم نیز موسی دمبله از تیم الاتفاق (با 15 موقعیت از دست رفته) است.

رونالدو با 23 گل در 22 بازی، بهترین گلزن این فصل لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه راهی عشق‌آباد شد/ امیرعبداللهیان: بزودی دستاوردها در عرصه سیاست خارجی را تبیین خواهم کرد
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان