Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:32:37 GMT

فعالیت 30 مرکز کانونی در تابستان

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۰۶۱۴

فعالیت 30 مرکز کانونی در تابستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از فعالیت 30 مرکز کانونی در تابستان خبر داد و گفت: البته فعلا مراکز کانون تا یک هفته تعطیل است.

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کانون استان در ایام تابستان با افزایش 41 فعالیت به ۶۲ فعالیت متنوع فرهنگی و هنری و ادبی جدید در فضای مجازی و حقیقی، تابستان جذابی را برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: اعضای کانون و کودکان و نوجوانان چهار تا 18 سال برای ثبت‌نام در فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند به 17 مرکز ثابت و 13 مرکز سیار کانون استان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه مراجعه و در سراسر کشور نیز به سایت http://kpf.ir مراجعه کنند.

وی در ادامه از تعطیلی یک هفته‌ای همه مراکز ثابت و سیار کانون استان زنجان خبر داد و گفت: همه فعالیت‌‌های کارگاه‌های حضوری رشته‌های فرهنگی و هنری و ادبی کانون استان تعطیل شده است.
نوری ادامه داد: با توجه به مصوبه تاریخ پانزدهم تیرماه ستاد کرونای استان به علت شیوع کرونا ویروس، همه فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان از 16تیرماه ۹۹ به مدت یک هفته ممنوع اعلام شده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های کانون استان در فضای مجازی که از آغازین روزهای شیوع کرونا در حال انجام است، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، نظارت‌های بهداشتی و دقت در رعایت پروتکل‌ها و توجه به هشدارهای لازم در مراکز کانون استان از سوی مسؤولان مراکز کانون شهرستان‌ها مورد توجه است تا با بازگشایی مراکز کانون و شروع برنامه‌های حضوری برای کودکان و نوجوانان امکانات و فضای مراکز کانون استان عاری از هرگونه اشکالات بهداشتی باشد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: علی رضا نوری تعطیلی کرونا ویروس کارگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان کانون استان مراکز کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد صدری مهر، مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نخستین گردهمایی مدیران مراکز نوآوری دانشگاهی و مراکز نوآوری پارک‌های علم و فناوری کل کشور که امروز صبح در کارخانه نوآوری امیدینو برگزار شد، گفت: در اکوسیستم و زیست بوم نوآوری کشور نیازمند ارتباط منطقی هستیم. مراکز نوآوری نسبت به شتاب‌دهنده‌ها و کارخانه‌های نوآوری مزیت دارند.

وی با بیان اینکه  مراکز نوآوری تقاضا محور هستند و مسائل و تقاضای نهاد‌ها و مراکز را بررسی می‌کنند، افزود: اکنون پارک‌های علم و فناوری برای رفع مسائل متعدد مراکز نوآوری ایجاد کرده اند. به عنوان مثال پارک علم و فناوری کرمان و یزد، مرکز نوآوری پیرامون رفع مسائل معدنی ایجاد کرده اند. چند دانشگاه نیز بر اساس توانمندی اعضای هیات علمی شان به این مساله ورود پیدا کرده اند، اما آیا این مراکز تعاملی برقرار کرده و در راستای یکدیگر فعالیت دارند؟

مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: ما باید نگاه مدیریتی خوبی برای رفع مسائل اساسی و کلان کشور داشته باشیم. برای این هم‌افزایی باید با شبکه سازی این مجموعه‌ها از ظرفیت‌ها و اعتبارات مالیاتی قانون جهش تولید استفاده کنیم. 

وی تصریح کرد: تجارب جهانی نشان داده است دولت نقش مهمی در برقراری این مراکز نوآوری ایفا می‌کنند. اکنون ۴۹۰ مرکز نوآوری در کشور داریم که از میان آنها مراکز نوآوری پارکی و دانشگاهی فعالیت‌های مهمی ایفا می‌کنند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

دستیار معاون علمی رئیس جمهور یادآورشد: در حال حاضر گواهی صلاحیت مراکز نوآوری با توجه سابقه درخشان جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس و بازسازی به جهاددانشگاهی واگذار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • راهیابی دختران تایبادی به مرحله کشوری جشنواره سرود آفرینش
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد