Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احیای خط کشی‌های معابر بزرگراهی سطح شهر تهران اظهار کرد: با هماهنگی و همکاری معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، طرح احیای خط کشی‌های معابر بزرگراهی شهر تهران به صورت جدی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: خط کشی‌ها در تعیین سهم عبور و انضباط بخشی ترافیک، نقش بسزایی دارند و در واقع زبان گویای جاده‌ها هستند.

او گفت: در روزهای گذشته خط کشی بخش زیادی از بزرگراه‌ها مانند بزرگراه‌های شهید چمران، باکری، همت و ... انجام شد.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح جدید پلیس راهور برای حفظ ایمنی عابرین پیاده اقدامات پلیس راهور برای جلوگیری از تصادفات در بزرگراه شهید یاسینی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور راهنمایی و رانندگی خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بیگلری رییس پلیس راهور مازندران در جلسه شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد، با بیان اینکه پلیس راهور در جهت کاهش تلفات انسانی تمام تلاش خود را بکار می برد، گفت: یکی از برنامه‌های خوب و تاثیر گذار در کاهش تلفات راهور بحث هوشمندسازی است که در سال جاری در اولیت پلیس راهور قرار دارد.

او افزود: با تلاش مسولان و مردم و با هوشمندسازی توانستیم در کاهش تصادفات نقش سازنده‌ای را ایفا کنیم.

سرهنگ بیگلری گفت: در سال گذشته در استان مازندران کاهش ۵۰ درصدی مرگ و میر داشتیم که این کار با تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی رانندگی اتفاق افتاد.

او با بیان اینکه عمده تصادفات منجر به مرگ از سوی موتورسواران اتفاق می‌افتد گفت: شهرستان بهشهر یکی از ۸ شهر حادثه خیز است که مردم در بخش کشاورزی بیشتر از موتور سیکلت استفاده می‌کنند و با انجام برنامه‌های فرهنگی و اهدای کلاه ایمنی مرگ و میر را کاهش داده و به تک رقمی خواهیم رساند.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: ۹۵ درصد رانندگان استان با رعایت قوانین ما را در کاهش تلفات یاری می‌رسانند و ۵ درصد باقیمانده بدانند که پلیس راهور مراحل سخت گیرانه را برای حل این معضل در دستور کار خود دارد.

بیگلری در اولین جلسه شورای ترافیک استان در سال ۱۴۰۳ گفت: با عنایت به اینکه استان مازندران از جمله استان‌های های پر ترافیک به شمار می‌رود بودجه استانی مازندران در حوزه ترافیک که تردد کشوری دارد کافی نیست.

او همچنین با اشاره به ایام تعطیلات و حضور مسافران و گردشکران به استان اظهار داشت: ورود مسافران از هر طرف به مازندران این استان را دچار مشکل می‌کند و تمامی شهر‌ها درگیر ترافیک می‌شوند و با وجود حضور مدیران ارشد کشوری تاکنون در بحث جاده و مدیریت شهری عملکردی چشمگیری را شاهد نبودیم.

در پایان این مراسم سرهنگ کریم پور به عنوان رئیس پلیس شهرستان معارفه و از زحمات سرهنگ بخشنده قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • نوسازی دیوار‌های صوتی در معابر پرتردد
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور