Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

غلامعلی فارغی رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه  با انتقاد پیرامون نرخ مصوب جوجه یکروزه اظهار کرد: طبق معمول ستاد تنظیم بازار  قیمت را غیرکارشناسی اعلام کرده که مورد تایید انجمن تولیدکنندگان نیست.

اخبار اقتصادی- او افزود: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، کمبود مواد اولیه و ضرر و زیان ۴ ماه اخیر، تولیدکنندگان از هر جهت تحت فشارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغی قیمت مصوب هر قطعه جوجه یکروزه را ۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: بنابر آمار بانک مرکزی تمامی هزینه‌های تولید ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش یافته است که این نرخ با تورم و هزینه‌های تولید سنخیتی ندارد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه ادامه داد: با وجود جهش چشمگیر هزینه‌های تولید، افزایش ۱۵ درصدی جوجه یکروزه منجر به کاهش تولید و خروج تولیدکننده از مسیر تولید می‌شود.

تولید جوجه یکروزه به ۹۵ میلیون قطعه باید کاهش یابد

او تولید ماهیانه جوجه یکروزه را ۱۲۰ میلیون قطعه اعلام کرد و گفت: میزان تولید جوجه باید به ۹۰ تا ۹۵ میلیون قطعه کاهش یابد.

به گفته این مقام مسئول، اگر واکسن و داروی مورد نیاز تامین شود، امکان جوجه ریزی تا ۱۱۰ میلیون قطعه وجود دارد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان جوجه یکروزه با اشاره به اینکه افزایش قیمت مرغ ارتباطی به کمبود جوجه ریزی ندارد، بیان کرد: افزایش قیمت مرغ ناشی از سو مدیریت در توزیع دان و کمبود نهاده در واحد‌های مرغداری است.

او در پایان درباره آخرین وضعیت  صادرات جوجه یکروزه   تصریح کرد: با وجود شرایط سخت گیرانه صادرات و اخذ عوارض ۵ هزار تومانی صادرات مرغ، امکان صادرات وجود ندارد و در صورت صادرات اثر گذار نیست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تنظیم بازار جوجه یکروزه صادرات جوجه یکروزه تنظیم بازار جوجه جوجه یکروزه صادرات جوجه یکروزه انجمن تولیدکنندگان هزینه های تولید جوجه یکروزه میلیون قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی

یک کارشناس بازار سرمایه رشد صادرات نفت و پتروشیمی و همچنین رشد تولید خودرو در سال جاری را زمینه‌ای را برای بهبود شرایط نماد صنایع پتروشیمی و خودرویی و در نهایت بازار سهام عنوان کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی فراقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تاثیر افزایش صادرات نفت و محصولات پتروشیمی بر وضعیت بازار سهام اظهار کرد: رشد صادرات این نوع کالا‌ها صرفاً بر کرک اسپرد صنایع پتروشیمی حاضر در بورس اثر‌گذار خواهد بود. به هر اندازه کرک اسپرد آن‌ها رشد پیدا کند به همان اندازه وضعیت نماد صنایع این شرکت‌ها بورس هم ارتقاء می‌یابد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره افزایش تولید خودرو و تاثیر این موضوع بر بازار بورس هم گفت: با توجه به جایگاه نماد‌های خودرویی در بازار، تغییر مثبت در این بخش هم می‌تواند یک اتفاق مثبت برای بورس باشد، اما افزایش تولید خودرو زمانی بر بازار سهام موثر واقع می‌شود که قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو و سایپا هم دست‌خوش تغییر پیدا کند.


وی تصریح کرد: تقارن افزایش تولید با رشد قیمت خودرو و نزدیک شدن آن به نرخ بازار ابتدا برای این دو خودرو ساز و سپس سهامداران آن یک اتفاق مثبت خواهد بود.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بورس ، تولید خودرو ، صادرات پتروشیمی ، قیمت کارخانه‌ای خودرو ، بازار سرمایه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9T

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور 
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل