Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول فقط به 9 امتیاز دیگر نیاز دارد، تا رکورد امتیازهای یک فصل لیگ برتر انگلیس را بشکند.

لیورپول موفق شد هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس را با برد 3-1 مقابل برایتون سپری کند، تا یک گام دیگر به رکوردشکنی در تاریخ رقابت ها نزدیک تر شود.

به گزارش طرفداری، لیورپول با کسب 30 برد از 34 مسابقه اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ تیمی موفق نشده بود از 34 دیدار ابتدایی اش در یک فصل مسابقات 30 برد کسب کند. قرمزها اکنون به رکورد 92 امتیاز در فصل 2019/20 لیگ برتر انگلیس رسیده اند.

لیورپول به 9 امتیاز دیگر تا شکستن رکورد امتیاز تاریخ لیگ برتر انگلیس نیاز دارد

در فاصله چهار هفته به پایان رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول 92 امتیازی است و با رکورد امتیازهای منچستریونایتد در یک فصل لیگ برتر (فصل 1993/94) مساوی کرده است. اکنون فقط پنج تیم در تاریخ لیگ برتر انگیس، امتیازات بیشتری نسبت به لیورپول در فصل 2019/20 کسب کرده اند و شاگردان یورگن کلوپ چهار دیدار فرصت دارند تا با کسب 9 امتیاز رکورد امتیاز لیگ برتر انگلیس را که در اختیار منچسترسیتی است و در فصل 2017/18 موفق به کسب 100 امتیاز شده را بشکند.

لیورپول به 12 امتیاز دیگر تا شکستن رکورد امتیاز در تاریخ لیگ های اروپایی نیاز دارد

لیورپول با کسب چهار برد در چهار دیدار باقیمانده با یک تیر می تواند سه نشان بزند. نه تنها رکورد کسب امتیاز در تاریخ لیگ برتر را خواهد شکست، بلکه رکورد امتیاز در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی (یوونتوس با 102 امتیاز در فصل 2013/14 سری آ) و رکورد امتیاز در تاریخ لیگ های اروپایی (سلتیک با 103 امتیاز در فصل 2001/02 لیگ برتر اسکاتلند) را بشکند و خود رکورددار در هر دو زمینه شود.

بیشتر بخوانید:

برایتون 1-3 لیورپول؛ عزم جدی قرمزها برای رکوردشکنی

مثلث صلاح، مانه و فیرمینو 250 گل تحت هدایت یورگن کلوپ به ثمر رسانده اند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امتیاز در تاریخ لیگ برتر انگلیس تاریخ لیگ برتر رکورد امتیاز تاریخ لیگ یک فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

این دو تیم آخرین بار در جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو بر یک به سود لیورپول و بازی برگشت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. همچنین دیدار رفت دو تیم از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۴ بر ۳ به پایان رسید.

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • رکورد تاریخ راه آهن شکسته شد
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری