Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@10:58:57 GMT

عکس| مجسمه چوبی همسر ترامپ در اسلوونی سوزانده شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۰۸۳۱

عکس| مجسمه چوبی همسر ترامپ در اسلوونی سوزانده شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مجسمه چوبی ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا در شب چهارم ژوئیه (روز استقلال آمریکا) در سئونیتسا (Sevnica)، شهر محل تولد وی در اسلوونی سوزانده شد.

به گزارش رویترز، براد دانی هنرمند آمریکایی مستقر در انگلیس که این مجسمه را ساخته است، گفت بعد از اعلام پلیس، این مجسمه چوبی را که سیاه شده و تغییر شکل داده بود از محل آن برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه ژانویه نیز یک مجسمه بزرگ چوبی از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شهر موراتچه Moravce در اسلوونی سوزانده شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مجسمه چوبی ملانیا ترامپ اسلوونی همسر ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی آر تی عربی، بشار اسد در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت آمریکا در رأس غرب از درگیری بین فلسطین و اسرائیل بهره می‌برد و هرج و مرج روزافزون را زیر نظر دارد. 
رئیس جمهور سوریه گفت «وقتی که می‌گوییم آمریکا‏، مقصودمان کل غرب است، زیرا غرب کاملا تحت تسلط آمریکا است. آمریکا از هر درگیری استفاده می‌کند، سپس کنار می‌ایستد و هرج و مرج روزافزون را مشاهده می‌کند و در انتظار لحظه‌ای است که بتواند ضربه قاطعانه را وارد کند.»
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد آمریکایی‌ها از هر درگیری استفاده می‌کنند. به گفته وی، سیاست آمریکا مبتنی بر اصل «تفرقه بینداز و حکومت کن» است.
بشار اسد همچنین گفت «این روش آنها برای همینه و البته نوعی باج خواهی است. چنین رفتاری غیر اخلاقی است. آمریکا هر نوع درگیری را به بیماری مزمن خطرناک مانند دیابت یا سرطان تبدیل می‌کند و معمولا طرف‌هایی که درگیر هستند، بهای درگیری را پرداخت می‌کنند.»
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد واشنگتن در قبال منافع کسانی که شرکای آن محسوب می‌شوند، اهمال کاری می‌کند و از دلار به عنوان ابزاری برای اعمال فشار بهره می‌گیرد، زیرا همه کشور‌های جهان اکنون نگاهشان به سمت چین است. 
بشار اسد افزود «اکنون همه کشور‌های جهان از جمله غرب و آمریکای لاتین، شروع به توسعه روابط با چین کرده اند و این طبیعی است، زیرا آمریکا در قبال کسانی که فرض بر این است که شرکای آن باشند، نیز اهمال کاری می‌کند و به شکل گسترده از دلار به عنوان سلاحی برای اعمال فشار سیاسی بهره می‌گیرد.»
وی ادامه داد برای مثال، آمریکا به این موضوع اهتمامی ندارد که بالا رفتن نرخ بهره به افزایش تورم و در نتیجه افزایش سطح بیکاری در کشور‌های شریک آن منجر می‌شود. 
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد بسیاری از کشور‌ها اکنون به این نتیجه رسیده اند که آمریکا دوست آنها نیست و آن کشور‌هایی که خود را شریکی برای آمریکا می‌دانستند، به این نتیجه رسیده اند که واشنگتن حتی در غرب هم شرکایی ندارد. 
وی در ادامه گفت دوستی یا شراکت به معنای وجود منافع مشترک است، اما آمریکا فقط به منافع خاص خود اهتمام می‌ورزد. در نتیجه، امکان ندارد که روابط با این کشور باثبات یا امن باشد. 
بشار اسد تاکید کرد در غرب هیچ سیاستمداری باقی نمانده است که وی بخواهد با او گفتگو کند و نمی‌توان هیچ یک از آنها را مردان حکومت نامید. 
وی افزود «دیگر سیاستمداران معاصر به شکل راهبردی تفکر نمی‌کنند؛ بلکه مشکلات کنونی فراروی خود را حل می‌کنند و دیگر مسئول سخنان خود نیستند. اکنون اوضاع به گونه‌ای است که امکان دارد هر توافقنامه‌ای لغو شود و روز بعد، از زیر آن شانه خالی کنند. با توجه به مسائلی که بیان شد، قاطعانه می‌گویم در حال حاضر هیچ سیاستمداری در غرب وجود ندارد که بخواهم با وی گفتگو کنم. اکنون در غرب حتی یک سیاستمدار وجود ندارد که بتوان وی را مرد حکومت نامید. آنها از زمان رونالد ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا و مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق انگلیس ناپدید شده اند.»
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد «سرمایه داری به تدریج شروط خود را تحمیل می‌کند و کشور‌ها به شرکت‌ها و رؤسای کشور‌ها به رؤسای شرکت‌ها تبدیل شده اند. آنها بر اساس اقتصاد رفتار می‌کنند. امکان ادغام شرکت‌ها و به اسم سود، اجرای عملیات برای تسلط و ورشکسته کردن دیگران وجود دارد.»

 

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند