Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، به نقش لایحه ساماندهی پیاده‌روهای تهران در بهینه‌سازی استفاده از ظرفیت‌های میدان‌ها و پیاده‌روهای شهر اشاره کرد.

 اخبار اجتماعی-وی افزود: در حال حاضر ظرفیتی در پایتخت برای مکث مردم وجود دارد ولی استفاده درستی از آن نمی شود و ممکن است مسائل و مشکلاتی برای عبور و مرور شهروندان یا صاحبان واحدهای صنفی به بار بیاورد اما ساماندهی آن می‌تواند ضوابطی برای برخورداری  بی‌ضرر از این ظرفیت فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفاخریان‌ گفت: هدف از طرح موضوع پلازاها، ایجاد سرزندگی شهری و احیای فضای خاطره جمعی برای شهروندان بوده است و برای این امر باید فضایی برای حضور مردم در پلازا ها وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: در حال حاضر ون‌کافه ها و دست فروشان به ایجاد و رونق چنین فضاهایی کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر این که بهره‌برداری از فضای پلازاها شرایط ویژه ای را می‌طلبد، اظهار کرد: به عنوان مثال نوع فعالیت یا محصولات واحدهای سیار اعم از ون‌کافه ها یا دست‌فروشان نباید با اصناف ثابت مستقر مشابهت داشته باشد.

مفاخریان گفت: در این زمینه دستورالعمل های دقیقی در حال تدوین است که علاوه بر ایجاد رونق شهری و رضایت شهروندان، واحدهای صنفی هم از اجرای این لایحه  استقبال کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مفاخریان دست فروشان شهرداری مفاخریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    انور سعیدی   در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین‌شده شهرداری اشنویه برای سال جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره‌بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همچون پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن پس از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهم‌ترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است