Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:52:49 GMT

برادرزاده ترامپ، ترامپ را نابود کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۰۹۷۸

برادرزاده ترامپ، ترامپ را نابود کرد

مری ال ترامپ، برادرزاده رئیس جمهور آمریکا در کتاب «خیلی زیاد و هرگز کافی نیست» نوشت: «خانواده من خطرناک ترین انسان روی زمین را پدید آورد».

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی؛ از داستانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، از زندگی خود نقل کرده است اینگونه برمی‌آید که او «اَبَرمردی خودساخته» و از همه‌ی دیگر شهروندان آمریکایی باهوش‌تر و درس خوان‌تر است و تحصیلات عالی بهتری دارد، اما در کتابی که به تازگی برادرزاده‌ی او نوشته، آمده است «هر آنچه تاکنون هواداران پر و پاقرص دونالد ترامپ در ستاد وی نقل می‌کردند به کنار؛ او فردی متقلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

مری ال ترامپ، برادرزاده‌ی رئیس جمهور آمریکا، دارای مدرک دکترا در رشته روانشناسی بالینی است. او در کتابی با عنوان «خیلی زیاد و هرگز کافی نیست» می‌نویسد: «خانواده‌ی من خطرناک‌ترین انسان روی زمین را پدید آورد». مری ترامپ افزود: «من با خودشیفته نامیدن دونالد ترامپ، هیچ مشکلی ندارم - او از ۹ معیاری که در کتابچه‌ی آماری و تشخیصی اختلالات ذهنی (برای انسان خودشیفته) بیان شده کلیه‌ی معیار‌ها را داراست. اما برچسب خودشیفته (برای دونالد ترامپ) خیلی ناچیز است.»

در تازه‌ترین کتابی که برادرزاده‌ی رئیس جمهور درباره‌ی عموی خود نوشته او را «خودشیفته‌ای دیوانه و مجنون» معرفی کرده که سرتاسر زندگی اش مملو از دروغگویی، دغلکاری و خیانت و ناکامی است. مری ترامپ نوشته است: «برای من داوطلب شدن در سازمانی که به پناهجویان سوری کمک می‌کرد کافی نبود؛ من باید دونالد را پایین می‌کشیدم (از کار برکنارش می‌کردم).» 

دونالد ترامپ و خانواده اش مدت هاست دارند با چنگ و دندان می‌جنگند تا اطمینان پیدا کنند کتاب مری ترامپ هرگز فرصت انتشار عمومی را پیدا نخواهد کرد. رابرت ترامپ، برادر رئیس جمهور آمریکا هم تلاش کرد با گرفتن فرمان موقتی و محدود کننده جلوی انتشار کتاب برادرزاده شان را بگیرد. شاید یکی از علت‌هایی که خانواده‌ی ترامپ دارند به سختی می‌جنگند تا از انتشار کتاب جلوگیری کنند آن است که می‌ترسند مری ترامپ، بهترین کارشناسی که می‌توان در سراسر آمریکا در زمینه‌ی شناخت رئیس جمهور ترامپ یافت و با او رابطه‌ی نَسَبی دارد، تصویری دروغین را که دونالد ترامپ از خودش ساخته پاره کند؛ از آنجا که بسیاری از خانواده‌های متوسط و طبقه‌ی کارگری سفیدپوست چنین تصویری را باور کردند همین امر سبب شد او را تا جایگاه ریاست جمهوری بالا بکشانند.

مجری شبکه‌ی ام اس ان بی سی که نسخه‌ای از کتاب برادرزاده‌ی ترامپ را خوانده گفت: «این کتاب قطعا تجزیه و تحلیلی روانشناختی از رئیس جمهور و پدرش ارائه داده و اشاره می‌کند که او چگونه به رئیس جمهوری تبدیل شد که هم اکنون زمام امور را در آمریکا در دست دارد. اما در هر حکایتی که درباره‌ی ترامپ وجود دارد به بحث توطئه اشاره می‌شود؛ او هم در خانواده و هم در مراوداتش با مردم و کسب و کار توطئه چینی می‌کند.

در این کتاب نمونه‌هایی وجود دارد که چگونه ترامپ خیلی راحت دروغ می‌گوید و فرقی نمی‌کند دروغ گویی او چه بازخوردی داشته باشد او کماکان دروغ می‌گوید؛ و در این بخش از روایتی که از خانواده‌ی ترامپ بیان شده، نویسنده (مری ترامپ) می‌گوید او (ترامپ) از دروغ گفتن لذت می‌برد و احساس سرخوشی می‌کند. توی چشم طرف مقابلش خیره می‌شود و به او دروغ می‌گوید و این را هم می‌داند که دست کم یکی از مخاطبانش بر دروغگویی او وقوف کامل دارد.»

یک کارشناس می‌گوید: «دونالد ترامپ با دیگر انسان‌ها تفاوت دارد. دیگران دروغ می‌گویند، تقلب می‌کنند و شاید برای این کارشان دلیل داشته باشند و دیگران هم به نوعی این رفتارشان را درک می‌کنند. اما دونالد ترامپ به معنای واقعی کلمه، جنایتکاری روانی است که در زبان عامه از او با نام شیطان یاد می‌کنند. اینگونه خطاب قرار دادن دونالد ترامپ ناسزاگویی به شمار نمی‌آید بلکه عین حقیقت است. خیلی ساده بر تفاوتی تاکید می‌شود که او با دیگر انسان‌ها دارد. از این رو برداشتی که من از کتاب مری ترامپ دارم این است که فکر می‌کنم آنجا که گفته برچسب خودشیفته (برای دونالد ترامپ) خیلی ناچیز است کاملا حق با اوست.» 

مری ترامپ در کتاب تازه اش از دونالد ترامپ با نام فردی متقلب و فریبکار نام برده که از دوران تحصیل در دبیرستان فریبکاری و تقلب می‌کرده است. 

به گفته‌ی مری ترامپ «دونالد از شهرت و خوش نامی مدرسه‌ی وارتون آگاهی داشت و به همین علت دانشگاه پنسیلوانیا را نشان کرد؛ متاسفانه اگرچه تکالیفش را مریان، خواهرش برایش انجام می‌داد، اما او نتوانست به جایش در آزمون‌ها شرکت کند و همین موضوع دونالد را نگران کرده بود که با نمرات معمولی - نمراتی که با شاگردان اول کلاس فاصله‌ی زیادی داشت - تلاش هایش برای گرفتن پذیرش در دانشگاه پنسیلوانیا ناکام خواهد ماند. برای آنکه احتمال از دست رفتن فرصت را به کمترین میزان کاهش بدهد از جو شاپیرو خواست در آزمون ورودی دانشکده به جای او حاضر شود. جو شاپیرو بچه‌ی باهوشی بود که به علت خوش درخشیدن در آزمون‌ها شهرت پیدا کرده بود.»

دونالد ترامپ در سخنرانی‌های تبلیغاتی خود پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به صورت مداوم تکرار می‌کرد: «من در بهترین مدرسه درس خوانده ام و تحصیلات عالی دارم و واژه‌های فراوانی بلدم. دانش آموز خوبی بودم؛ همیشه می‌شنوم از نخبه‌ها تعریف می‌کنند؛ آیا این‌ها نخبه هستند؟! (منظورش خبرنگاران و اصحاب رسانه است) من در بهترین مدرسه‌ها درس خوانده ام و در مقایسه با همه‌ی آن‌ها بهترین دانش آموز بودم.» 

ترامپ در روز دوم ماه مه سال ۲۰۱۸ نیز در سخنانی ادعا کرد: «من در مدرسه‌ی مالی وارتون بهترین دانش آموز بودم. آن‌ها می‌گفتند دونالد ترامپ دانشمند است؛ به من اعتماد کنید من آدم باهوشی هستم!»

او روز چهارم اوت سال ۲۰۱۸ نیز اصحاب رسانه را به سخره گرفت و گفت: «آیا آن‌ها نخبه هستند! آیا آن‌ها نخبه‌تر از من هستند؛ من در مقایسه با آن‌ها بهترین‌ها را در اختیار دارم از جمله این (به سرش اشاره می‌کند)!» 

مجری ام اس ان بی سی گفت کاخ سفید این را به شدت تکذیب می‌کند که رئیس جمهور فردی را اجیر کرده تا به جای او در آزمون ورودی دانشگاه شرکت کند. این را هم باید خاطر نشان کنم که رئیس جمهور پا را از این‌ها هم فراتر گذاشته و خواسته اطمینان پیدا کند ریز نمرات و کلیه‌ی پرونده‌ی او که در دبیرستان برایش منظور شده بکلی سری باقی بماند. 

مری ترامپ همچنین عموی خود را از آن دسته بچه پولدار‌های روانی معرفی می‌کند که با پدرشان مشکل دارند و او را خودشیفته‌ی بالینی می‌نامد و می‌نویسد: «شخصیت و ویژگی بارز دونالد (ترامپ) همانی بود که پدرش می‌خواست. این همان چیزی است که جامعه ستیزان انجام می‌دهند: آن‌ها دیگران را جلب می‌کنند، آنان را به عضویت می‌گیرند و از آن‌ها به شکلی ظالمانه، اما کارآمد، برای رسیدن به اهداف مورد نظر خودشان بهره کشی می‌کنند و هیچگونه مخالفت یا مقاومتی را تاب نمی‌آورند. فِرِد ترامپ (پدر دونالد ترامپ)، او را فردی بی احساس بار آورد و بسیاری از احساسات و عواطف را در او کشت و به همین علت سبب شد نگاه پسرش به دنیا و برداشتی که از آن داشت آلوده و کثیف باشد و به توانایی او برای زندگی کردن در این دنیا آسیب زد.» 

مری ترامپ می‌نویسد مادرش می‌گفت ترامپ «دلقک» است و پیش بینی می‌کرد نامزدی حزب جمهوریخواه را هم برای ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ بدست نیاورد. 

تونی شوآرتز، یکی از نویسندگان کتاب دیگری که با عنوان «ترامپ؛ هنر معامله» منتشر شده در پاسخ به این پرسش که چگونه شخصی همچون دونالد ترامپ می‌تواند افراد زیادی را فریب بدهد تا او را به عنوان تاجری موفق بپذیرند در حالی که در کسب و کار خیلی بد عمل کرده بود گفت: «این موضوع به جامعه ستیز بودن یا روانی بودن فرد باز می‌گردد؛ این ویژگی‌ها حقیقتا قابل جایگزین شدن هستند و در نتیجه تشخیص همان است که بود. فرد جامعه ستیز هیچ احساس و عاطفه‌ای ندارد؛ این فرد همان ترامپ است و در نتیجه هر کاری از او بر می‌آید و هر چیزی می‌تواند بر زبان بیاورد. جامعه ستیز بودن ترامپ این امکان را برایش فراهم کرد تا روایتی را بار‌ها و بار‌ها تکرار کند - داستانی غیر واقعی و نادرست که بدون هیچ شرم و حیا و احساس گناهی بیان می‌شود - تا جایی که دیگر انسان را خسته می‌کند. او اغلب در سخنانش ادعا داشت که پدرش فردی سخت گیر، نچسب، بد دهن و بدرفتار بود - البته از واژه‌ی بد دهن استفاده نمی‌کرد، زیرا از گفتن آن شرم داشت -، اما از قیافه اش می‌شد حدس زد که چه می‌خواهد بگوید.» 

مری ترامپ همچنین می‌گوید دونالد ترامپ از افراد با نفوذ سیاسی استفاده کرد تا خواهر بزرگترش مریان را به عنوان قاضی فدرال منصوب کند. او می‌نویسد: «همه چیز بر وفق مراد بود، یک کرسی در دادگاه محلی آمریکا برای منطقه‌ی نیوجرسی خالی شده بود و مریان فکر می‌کرد چه فرصتی از این بهتر و دونالد هم تصور می‌کرد مفید خواهد بود اگر خویشاوندی در دادگاه ایالتی داشته باشد که قصد دارد در آن کلی کسب و کار انجام بدهد. رُی کوهن با اد میس، دادستان کل تماس گرفت و مریان در سپتامبر نامزد و در اکتبر تایید شد.». 

اما از کی تا حالا خواهر نامزد ریاست جمهوری مجبور به استعفا از دستگاه قضایی شده تا از نظارت بر کار‌هایی که با پول خانواده و پرونده‌های مالیاتی همراه با رئیس جمهور انجام داده دوری جوید؟ 

مقاله‌ای که با این مضمون منتشر شد به بررسی بسیار گسترده‌ای اشاره داشت که در گذشته مالی رئیس جمهور انجام شد و بسیار شگفتی آفرید و در اکتبر سال ۲۰۱۸ از سوی نیویورک تایمز چاپ شد؛ در این مقاله به فعالیت‌های مالی رئیس جمهور و خانواده اش پرداخته شده بود و طرحی که بر اساس آن دونالد ترامپ در اقدامی نظام مند، ارزش دارایی‌های خانوادگی را بسیار پایین‌تر از ارزش واقعی اعلام کرد و به این ترتیب صد‌ها میلیون دلار در قالب فرار مالیاتی به جیب زد. 

در این مقاله آمده بود: «خانواده‌ی ترامپ با طرح این ادعا که ارزش دارایی آنان تنها ۴۱.۴ میلیون دلار است ارزش واقعی دارایی شان را از نظر‌ها پنهان کردند و توانستند صورت وضعیت مالیاتی ارائه کنند که در آن صد‌ها میلیون دلار فرار مالیاتی اتفاق افتاده بود.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترامپ انتخابات 2020 آمریکا رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ ریاست جمهوری ی رئیس جمهور برادرزاده ی مری ترامپ خانواده ی ی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد