Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:03:00 GMT

افتخارآفرینی جوانان مدیون پیشکسوتان ورزش است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۰۵۵

افتخارآفرینی جوانان مدیون پیشکسوتان ورزش است

هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در دیدار با «غلامرضا عجم» پیشکسوت رشته وزنه برداری کرمانشاه گفت: برخود وظیفه می دانم از تلاش های خالصانه پیشکسوتان، مربیان و مدرسان برای پرورش، رشد و شکوفایی ورزشکاران تقدیر و تجلیل نمایم.
وی با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند استان هستند؛ خاطرنشان ساخت: توفیق حاصل شده ورزشکاران در عرصه های جهانی و المپیک مرهون زحمات پیشکسوتان است و این ثروت های بی بدیل استان زمینه ظهور و بروز قهرمانان جدید را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه افزود: رشته وزنه برداری کرمانشاه با دارا بودن قهرمانانی چون کیانوش رستمی و کورش باقری جایگاه ویژه ای در کشور دارد و با توسعه زیرساخت ها احساس می شود دریچه ای تازه ای به روی رشته وزنه برداری باز شده و ما نیز از این رشته حمایت خواهیم کرد.
بازوند در ادامه ضمن تشکر از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات وزنه برداری گفت: شرایط لازم برای توسعه این رشته با همدلی و همراهی همه تلاشگران این عرصه فراهم می شود.
غلامرضا عجم از قهرمانان پیشکسوت رشته وزنه برداری، داور و مربی بین المللی و مدرس دوره های مربیگری است که نقش مهمی در تربیت نسل جدید قهرمانان برعهده دارد.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند کیانوش رستمی وزنه برداری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند کیانوش رستمی وزنه برداری کرمانشاه هوشنگ بازوند کیانوش رستمی وزنه برداری کرمانشاه رشته وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های دارت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور ظهر امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج آغاز به کار کرد.

در این آیین «نصرالله پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی، «آمنه غلام‌ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در این مسابقات با ابراز خرسندی از این حضور اظهار داشت: استان کردستان در رشته دارت مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دوره‌های گذشته داشتیم و در حال حاضر تا برگزاری مسابقات فرصت خوبی وجود دارد که با برپایی اردوی‌های مختلف، آمادگی کامل برای منتخبان و ملی‌پوشان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های فراهم کنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان، از فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و عنوان کرد: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته‌ها همکاری و حمایت تمامی مسئولان استانی لازم و ضروری است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور به تنوع مدال‌های این رشته‌ها اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از آینده مدال‌آوری کشورمان در عرصه‌های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی‌پوشان رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.

پریچهره خاطرنشان کرد: کردستان توانمندی‌های زیادی در رشته‌های این فدراسیون به ویژه در رده‌های پایه دارد و همت و حمایت مسئولان استان می‌تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

انتهای پیام/4811/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد