Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعظم کریمی از همکاری معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای توسعه فرهنگ ازدواج در ایران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، با اشاره به تاثیر بازی‌های موبایلی در ترویج فرهنگ ازدواج گفت: بازی‌های موبایلی چه به لحاظ میزان اشاعه در میان کاربران در سنین مختلف و چه به لحاظ میزان تاثیرگذاری فرهنگی در میان رسانه‌های نوین سرآمد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه صنعت بازی‌‌سازی در کشور ما در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و در حال حاضر، بازی‌های موبایلی با مخاطبان میلیونی داریم.

او افزود: این مسئله باعث شد تا ایده ایجاد کمپین ترویجی و تبلیغاتی جهت گسترش و تحقق اهداف فرهنگی سازمان‌ها را دنبال کنیم بنابراین پیرو تفاهم‌نامه مشترکی که بین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان به امضا رسید به نظر می‌رسد یکی از زمینه‌های همکاری موثر، طراحی و پیاده‌سازی این کمپین برای هفته ازدواج باشد.

کریمی تصریح کرد: پیشنهاد پیش‌رو، مبتنی بر این نیاز تدوین شده و پیرو مذاکرات اولیه‌ای که صورت گرفته قابل انجام است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به دلیل راه اندازی پویش بازی‌های موبایلی گفت: وقتی از همه چیز خسته‌اید و یا مجبورید زمان طولانی در اتوبوس و مترو باشید و کاری برای انجام ندارید اولین چیزی که شما را درگیر خود می‌کند تلفن همراهتان است.

او افزود: هر فرد فراخور علاقه و توانایی‌های خود ممکن است از تلفن هوشمند خود استفاده‌ کند اما همه ما بدون استثنا از گوشی‌هایمان دو استفاده دائمی داریم، گوش دادن به موزیک و بازی‌های موبایلی.

کریمی اظهار کرد: بازی‌های موبایلی علاوه بر سرگرمی می‌توانند به پرورش خلاقیت و باز شدن ذهن کمک کنند و این یعنی بازی سازان، سهم بیشتری از بازار دارند. بدون شک ایرانی‌ها هم تلاش کرده‌اند تا از این قافله عقب نمانند و البته در مسیر بازی سازی گام‌های خوبی نیز برداشته‌اند. 

او افزود: عشق به بازی سازی بازی‌های رایانه ای باعث شده که در مدت 10 سال رشد خوبی در این صنعت داشته باشیم؛ چنانچه اکنون حدود سه هزار نفر بازی ساز در داخل کشور و بیش از 100 شرکت مشغول فعالیت در این حوزه هستند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در پایان عنوان کرد: باتوجه به اهمیت بازی‌های موبایلی قرار است از این ظرفیت در توسعه فرهنگ ازدواج استفاده کنیم و از طریق محبوب‌ترین و پرنصب‌ترین بازی در ایران که روزانه بیش از 600 هزار نفر مشغول بازی هستند، این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام: 2.5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج هفته ازدواج بازیهای موبایلی فرهنگ ازدواج بازی های موبایلی فرهنگ ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس

روح‌الله مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج، تور ماه عسل زوج‌های جوان استان قم که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: زوج‌های شرکت کننده در جشن‌های وصال، زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

وی افزود: زوج‌های جوان تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 6083956

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است