Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در بخشی از این  مطلب آمده است: اگر نمایندگان مجلس می‌خواهند با طرح سؤال از رئیس جمهور، مسیر حرکت دولت را اصلاح کنند و او را به ریل درست برای سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور برگردانند، به جای چنین مسیرهای بی‌فایده‌ای، شاهراه عاقلانه‌ای در میان است و آن استفاده از ظرفیت تقنینی و ریل‌گذاری  مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات کشور کاملاً عیان است، مسائل اقتصادی از مسکن و تورم و... نیازی به توضیح و مجادله ندارد؛ تمام اینها ایده‌های مشخص و عملی برای برون‌رفت از وضع موجود می‌خواهد و نه جلسات بگومگو و کشمکش بی‌فایده میان مجلس و دولت.

اگر نمایندگان قصد دارند محاجه‌ای با دولت کنند، پیش از آن باید طرح مشخصی در زمینه معینی تصویب و سپس دولت را برای عمل به آن ایده تحت فشار منطقی بگذارند والا طرح سؤال از رئیس ‌جمهوری بر اساس توضیحاتی که گفته شد، فایده‌ای که ندارد و قطعاً هزینه‌هایی خواهد داشت که کمترین آن اتلاف وقت نمایندگان است. این خبرگزاری چند سال پیش نوشت که بر اساس آمار و ارقام سال 95، هر دقیقه جلسه علنی مجلس 22 میلیون و 250 هزار تومان هزینه دارد! این رقم با عنایت به تورم این سال‌ها قطعاً چند برابر شده است، لذا اتلاف چنین دقایق و منابعی، برای هدفی که منطقی نیست، قاعدتاً کار مدبرانه‌ای به نظر نمی‌رسد.


23302 کد خبر 1408175

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم سوال از رئیس جمهور اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رئیسی رئیس جمهور که در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) میزبان جمعی از خیرین کشور بود، خیران را شریک راهبردیِ دولت دانست و گفت: دولت خود را موظف به حمایت از آنها میداند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان با هوشیاری رئیس مجلس آینده را انتخاب کنند
  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد