Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:02:05 GMT

تکذیب تبدیل آب شرب تهران به پساب

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۳۸۹

تکذیب تبدیل آب شرب تهران به پساب

محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه ۹۰ درصد آب شرب کشور به پساب تبدیل می‌شود گفت: خیر اصلا این مورد صحت ندارد و به شدت تکذیب می‌کنم.
او با اشاره به افزایش مصرف آب شرب در پایتخت افزود: روزانه ۴۰۰ هزار متر مکعب آب در تهران مصرف می‌شود و امسال بعد از شیوع کرونا هیچ روزی زیر سه میلیون متر مکعب مصرف آب شرب در تهران نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: در خصوص موضوع پساب هم به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم چراکه موضوع آب‌های زیر زمینی همواره دغدغه مسئولان بوده است.

بیشتر بخوانید

قطعی آب، تابستان امسال سراغ کدام شهر‌ها می‌رود؟

بختیاری بیان کرد: این روز‌ها ۸۵۰ میلیون متر مربع آب از حوزه‌های زیرزمینی آب برداشت می‌کنیم، اما با اجرای طرح فاضلاب دیگر این آب به زیر زمین تزریق نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد:نیاز آبی ما ۳۴ میلیون مترمکعب است در حالی که امروز ۲۲ میلیون مترمکعب آب بیشتر نداریم و نکته مهم‌تر این است که در افق برنامه به ۵۰ میلیون متر مکعب آب نیاز داریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب و فاضلاب میلیون متر آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف با آب فاضلاب در استان گزارش شد
  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است