Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان زودهنگام لیگ برتر روسیه در بازی خانگی به پیروزی رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر روسیه، دیشب (چهارشنبه) تیم زنیت در ورزشگاه گازپروم سن‌پترزبورگ پذیرای تیم سوچی بود و به پیروزی ۲ بر یک دست یافت.

ابتدا تیم سوچی با گل دقیقه ۵ زابالوتنی از میزبانش پیش افتاد اما زنیتی‌ها در دقیقه ۳۳ توسط مالکوم به گل تساوی‌بخش رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سردار آزمون که از دقیقه ۶۵ به جای دریوسی در ترکیب زنیت قرار گرفت در دقیقه ۷۷ گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با ۶۵ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است. این تیم هفته گذشته با کسب پیروزی ۴ بر ۲ برابر کراسنودار قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زنیت سردار آزمون زنیت سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم