Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ابری اول روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش به منظور اختصاص بخشی از ظرفیت طرح اقدام ملی تأمین مسکن به فرهنگیان، در مرحله نخست این طرح ۲ هزار واحد مسکونی در شهر گلبهار و ۵۰۰ واحد در شهر بینالود احداث می‌شود.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت عمران بینالود و شرکت عمران گلبهار، عملیات ساخت و ساز این واحدها پس از تایید نهایی واجدین شرایط آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به منظور اجرای پروژه‌های اقدام ملی تامین مسکن فرهنگیان در سایر نقاط استان نیز به دنبال شناسایی ظرفیت‌ها و اراضی مناسب هستیم.
در قالب طرح اقدام ملی تامین مسکن برای فرهنگیان طبق تفاهم‌نامه‌ بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش، احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی طی ۲ سال به امضا رسیده است.

در این طرح آورده اولیه متقاضیان فرهنگی مانند دیگر پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، ۳۰۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون ریال است که در زمانبندی مقرر باید از سوی متقاضیان پرداخت شود و بقیه قیمت تمام شده هر واحد با پرداخت تسهیلات بانکی تامین می‌شود.

استان خراسان رضوی هم اکنون دارای ۹۰ هزار فرهنگی می‌باشد که حدود هشت درصد جمعیت فرهنگیان کشور است.

برچسب‌ها مدارس مشهد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مشهد مسکن مدارس مشهد مسکن طرح اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است و مازاد تولید این محصول را به استان‌های دیگر صادر میکند.

حسن رستمی افزود:در سال گذشته ۱۴۰ هزار تن تخم مرغ در استان تولید شده است که در مقایسه با سال قبل از آن که ۱۳۰ هزار تن تولید این محصول ثبت شده است، شاهد افزایش خوبی هستیم.

مدیر طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:در حال حاضر ۲۵۵ واحد فعال مرغ تخم گذار باظرفیت ۹ میلیون و۲۰۰ قطعه در استان فعالیت دارند و از حیث واحد‌های فعال و میزان تولید دارنده رتبه دوم هستیم.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی