Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@17:47:20 GMT

اختلاف بایدن و ترامپ ۴ درصد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۴۵۷

به گزارش فارس، بر اساس جدیدترین نظرسنجی «هیل – هریس»، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کل کشور ۴ درصد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی این کشور پیش است. این در حالی است که ماه گذشته بر اساس نظرسنجی همین موسسه اختلاف این دو نفر ۱۰ درصد بوده است.

بر اساس گزارش هیل، ۴۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند اگر انتخابات همین الان برگزار می‌شد، به بایدن رای می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل، ۳۹ درصد نیز رای خود را ترامپ عنوان کرده‌اند.

در این نظرسنجی که در روزهای سوم و چهارم ماه جولای انجام شده، ۵ درصد گفته‌اند فردی غیر از این دو نفر را برای ریاست‌جمهوری ترجیح می‌دهند، ۵ درصد دیگر هم گفته‌اند رای نمی‌دهند. هشت درصد هم هنوز تصمیم نگرفته‌اند.

اختلاف بایدن با ترامپ ماه گذشته در این نظرسنجی ۱۰ درصد بود و این اختلاف اکنون ۶ درصد کاهش یافته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اکثر آمریکایی ها مخالف جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

نتایج نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که ۵۵ درصد از آمریکایی ها با تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مخالف هستند. این رقم در مقایسه با نظرسنجی نوامبر ۲۰۲۳، افزایش ۱۰ درصدی از خود نشان می دهد.

بر اساس این نظرسنجی جدید، میزان حمایت آمریکایی ها از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۵۰ درصد در نوامبر به ۳۶ درصد در ماه میلادی جاری کاهش یافته است.

میزان حمایت آمریکایی ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، نشان دهنده یک شکاف حزبی شدید در آمریکا است. ۶۴ درصد جمهوری خواهان از جنگ غزه حمایت می کنند، در حالی که تنها ۱۸ درصد دموکرات ها از جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه حمایت کردند.

نظرسنجی گالوپ ازاول تا ۲۰ مارس برگزار شد.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در جنایت های ماه های اخیر در نوار غزه بوده است.

کد خبر 6064417

دیگر خبرها

  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ در غزه هستند
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است