Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:27:03 GMT

ستین: حالا باید منتظر نتیجه بازی رئال مادرید باشیم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۵۰۹

ستین: حالا باید منتظر نتیجه بازی رئال مادرید باشیم

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا می گوید که تیمش مقابل اسپانیا عملکرد چندان خوبی ارائه نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دقایق بامداد امروز دو تیم بارسلونا و اسپانیول در دربی کاتالونیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی سخت و دشوار بلوگرانا همراه بود؛ بارسا موفق شد در این بازی پر برخورد که با دو اخراجی نیز همراه بود، با تک گل لوئیس سوارز به پیروزی دست پیدا کند و موقتاً فاصله خود را با صدر جدول و رئال مادرید به یک امتیاز کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با وجود پیروزی بارسلونا مقابل اسپانیول اما عملکرد این تیم در دربی کاتالونیا اصلاً قانع کننده و جذاب نبود. کیکه ستین در پایان بازی گفت: " ما در برابر عملکرد دفاعی اسپانیول کار بسیار دشواری داشتیم. تلاش کردیم اسپانیول را به هم بریزیم و در نیمه اول از روی شوت زنی به گل دست پیدا کنیم. این بسیار دشوار بود. آنها به لحاظ دفاعی واقعاً فوق‌العاده بودند و کارما واقعا دشوار بود.

 

ما وظیفه خودمان را انجام دادیم و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در بازی رئال مادرید چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. با این حال معتقدم که بارسلونا مقابل اسپانیول بازی خوبی به نمایش نگذاشت."

 

ستین درباره اخراج آنسو فاتی نیز گفت: " قصد فاتی تنها زدن توپ بود اما نمی توانم بگویم که بازیکن حریف را نزده اما قطعاً اخراج لوزانو خاطر خطای به عمدش بوده است."

 

 

 

 

سرمربی بارسا در پایان پیرامون عملکرد و لوئیس سوارز و گلزنی این بازیکن نیز گفت: " سوارز همواره گلزنی می کند. او همیشه در تمام دوران حرفه خود این موضوع را به همگان اثبات کرده است."

بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی لوئیس سوارز کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی لوئیس سوارز کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص عجیب و غریب VIR در بازی سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رئال مادرید در حالی به استقبال بارسلونا رفته است که از جدال سخت و دشوار با منچسترسیتی در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سربلند به اسپانیا بازگشته و به همین خاطر با انرژی و روحیه‌ای مضاعف از بارسلونا پذیرایی می‌کند.

این بازی تا لحظه تنظیم این خبر که هوز نیمه اول تمام نشده یک - یک مساوی است.

در دقیقه ۲۷ صحنه ای مشکوک برای رئال پیش آمد و به نظر توپ از خط دروازه گذشته بود اما وی آی آر این صحنه را گل تشخیص نداد که در ادامه می بینید:

کد خبر 846197 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید تیم بارسلونا

دیگر خبرها

  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا + ویدئو
  • تشخیص عجیب و غریب VIR در بازی سرنوشت ساز رئال مادرید و بارسلونا | ویدئو