Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ امروز جواب تست کرونای استقلالی ها را اعلام خواهد کرد؟

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/4/19؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

ویدیوی جنجالی سردار آزمون | واکنش رشید مظاهری: فقط یک شوخی بود

در هفته بیست و ششم لیگ روسیه، زنیت با دو گل سردار آزمون نتیجه 4-2 کراسنودار را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنیت با این پیروزی، قهرمانی خود در فصل 20-2019 لیگ روسیه را مسجل کرد و برای دومین فصل متوالی فاتح لیگ روسیه شد. 

هنگام جشن قهرمانی زنیت در رختکن این تیم، یک ویدیوی جنجالی منتشر شد که در فضای مجازی بسیار خبرساز شده است. در این ویدیو، آرتم زیوبا زوج سردار آزمون در خط حمله زنیت، یک شوخی غیراخلاقی با این مهاجم تیم ملی ایران انجام داد که این مسئله در روسیه هم خبرساز شده است. رشید مظاهری، دروازه بان تراکتور و تیم ملی ایران در گفتگو با یک سایت روسی، به این ویدیوی جنجالی واکنش نشان داد. به گزارش اسپورت روسیه، مظاهری در خصوص حواشی پیرامون سردار آزمون گفت:

دوستان، این فقط یک شوخی بود. مردم ایران می دانند که حرکت زیوبا و آزمون فقط یک شوخی بود. آن ها از قهرمانی زنیت در لیگ برتر روسیه خوشحال بودند و تصمیم گرفتند به شیوه ای طنز، خوشحالی کنند. مردم ایران، سردار آزمون را دوست دارند و مشخصا می دانند که این حرکت شوخی بوده است. فکر نمی کنم مشکلی برای سردار آزمون پیش بیاید.

مجتبی سرآسیایی از هدایت شهر خوردرو کناره گیری کرد

 

مجتبی سرآسیایی سرمربی شهر خودرو، امروز (چهارشنبه 18 تیر 99) از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش فارس، مجتبی سرآسیایی که بعد از جدایی یحیی گل ‌محمدی به عنوان سرمربی شهر خودرو از نیم‌ فصل دوم کار خود را در این تیم آغاز کرده بود ظهر امروز استعفای خود را به مدیران این باشگاه تحویل داد. وی عصر امروز در تمرین شهرخودرو حاضر شد و با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد. 

این اتفاق در شرایطی رخ داده که هنوز دلیل استعفای سرآسیایی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد اختلافات درونی باعث شده تا سرآسیایی قید هدایت شهرخودرو را بزند. به احتمال فروان کوزین دستیار ایتالیایی وی هدایت تیم مشهدی را در ادامه مسابقات برعهده خواهد گرفت.

جواب تست های 9 استقلالی مهر و موم شده به دست بهاروند رسید

نتایج تست های راستی آزمایی بازیکنان استقلال، مهر و موم شده به دست حیدر بهاروند، ریاست سازمان لیگ و سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال رسید.

به گزارش طرفداری، در حالی که سرنوشت بازی استقلال - پارس جنوبی و همچنین سرنوشت بازی هفته آینده استقلال مقابل تراکتور به نتایج تست راستی آزمایی استقلالی ها بستگی دارد، منابع آگاه از ارسال نتایج کامل این تست ها به سازمان لیگ خبر می دهند. گفته می شود این تست ها، مهر و موم شده به دست حیدر بهاروند رسیده و حالا همه منتظرند سازمان لیگ تکلیف این پرونده پر سر و صدا را روشن کند.

گویا در تست اولیه، نتایج آزمایش مهرشاد رهبر، عضو کادر پزشکی استقلال و پنج بازیکن این تیم (وریا غفوری، فرشید باقری، محمد دانشگر، هروویه میلیچ و حسین پورحمیدی) مثبت بوده و درباره آرش رضاوند، مهدی قائدی و مسعود ریگی که مشکوک به کوید 19 هستند، اعلام شده بود باید نتیجه تست مجدد شان هم بررسی شود. اما هیچکس از نتایج تست دوم اطلاعی ندارد. پیش از این به سازمان لیگ گفته شده بود از آن جایی که استقلالی ها در بیمارستان مسیح دانشوری به عنوان تخصصی ترین مرکز درمان کرونا تست داده اند، در اعلام نتایج از اظهار نظرهایی که مبتنی بر حدس و گمان است خودداری شود و نتایج تست ها ابتدا اعتبارسنجی و سپس اعلام شود. سازمان لیگ هم در حال رایزنی با فدراسیون پزشکی ورزشی، ستاد مقابله با کرونای تشکیل شده در وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونای وزارت بهداشت است تا تصمیم گیری ها کاملا تخصصی و معتبر باشد.

قرار است سازمان لیگ در نامه های جداگانه ای به باشگاه استقلال و کمیته انضباطی، نتایج تست ها را اطلاع بدهد.

پیام تراکتور به بازیکنانش: برای بازی با استقلال حتما به تهران می رویم

دیدار دو تیم استقلال و تراکتور، از بازی های هفته بیست و چهارم لیگ برتر، مدت ها پیش از برگزاری، سر و صدای زیادی به پا کرده و تقریبا روزی نیست که خبر جدیدی درباره برگزاری و یا عدم برگزاری این بازی به گوش نرسد. حالا در روزهای اخیر و به دلیل شرایطی که درباره بازیکنان کرونایی استقلالی ها به گوش می رسد، برگزار شدن بازی های این هفته در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و حرف و حدیث ها درباره تعداد بازیکنان کرونایی آبی ها (که بیش 25 درصد خواهد بود یا خیر) احتمال برگزاری دیدار حساس این تیم برابر تراکتور تا حد امکان پایین آورده است. 

 در سوی دیگر اما از تبریز خبر می رسد مسئولان تراکتور عزم خود را برای حضور در تهران و برگزاری دیدار مورد نظر جزم کرده اند و علیرغم احتمالات فراوان به بازیکنان خود صریحا اعلام کرده اند که برای دیدار برابر استقلال، عصر جمعه و یا صبح شنبه قطعا تبریز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد چرا معتقدند دیدار برابر استقلالی ها را قطعا برگزار خواهند کرد خواه در همان زمان برنامه ریزی شده، خواه با 24 ساعت تاخیر.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 8 جولای 2020

مارکوس روخو، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد که به صورت قرضی در استودیانتس حضور دارد، به احتمال فراوان به صورت دائمی به این باشگاه آرژانتینی خواهد پیوست. (Stretty News)

پس از اینکه کای هاورتس به مسئولان بایرلورکوزن اعلام کرد که خواستار ترک این تیم و رفتن به لندن است، چلسی در پروسه جذب او پیشرفت چشمگیری داشته است. (مت لاو)

فرانک لمپارد جذب یک مدافع چپ جدید را در اولویت های نقل و انتقالاتی خود قرار داده است. بن چیلول یکی از اهداف چلسی در این پست است اما لسترسیتی ارزش چیلول را 70 میلیون پوند می داند. (مت لاو)

تیاگو آلکانتارا قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نکرد چون همسرش می خواهد به اسپانیا برگردد. تنها یک سال از مدت اعتبار قرارداد تیاگو با بایرن مونیخ باقی مانده و بدین ترتیب تیم های بزرگ اسپانیا هم راحت تر می توانند با او قرارداد امضا کنند. (رافائل هونیگشتاین)

انتقال هوانگ هی چان، مهاجم 24 ساله سالزبورگ و تیم ملی کره جنوبی به باشگاه لایپزیش نهایی شد. (وب سایت رسمی لایپزیش)

دوشان ولاهوویچ 20 ساله که در فیورنتینا فصل بسیار خوبی را پشت سر می گذارد، توانسته توجه تیم های بزرگی مانند میلان را جلب کند. البته نمی توان گفت این انتقال قطعی است زیرا ولاهوویچ قیمت کمی نخواهد داشت. (فابریتزیو رومانو)

برخلاف گزارش SZ که حاکی از جدایی خاوی مارتینز از بایرن مونیخ است، کری هائو خبرنگار Spox می گوید هنوز تصمیم نهایی در مورد خاوی مارتینز گرفته نشده است.

 در جریان انتقال سانه به بایرن مونیخ، منچسترسیتی به خواسته پپ گواردیولا اصرار داشت لروی سانه را با کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ معاوضه کند ولی بایرن مونیخ مخالفت کرده است. (بیلد)

اینتر می خواهد یکی از بین آلان، فرانک کسیه و آرتورو ویدال را در صورت جدایی راجا ناینگولان به خدمت بگیرد. (گاتزتا دلا اسپورت)

پل پوگبا، هافبک فرانسوی و 27 ساله باشگاه منچستریونایتد مورد توجه باشگاه های زیادی از جمله رئال مادرید قرار گرفته بود اما با توجه به شرایط فعلی این تیم، به نظر می رسد که پوگبا در منچستریونایتد خواهد ماند. (Laurie Whitwell)

اولیویه ژیرو، مهاجم 33 ساله چلسی یکی از گزینه های اینتر برای تقویت خط حمله است. (جانلوکا دی مارتزیو)

اینتر می خواهد ماریو مانژوکیچ را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند تا نیمکت نشین لوکاکو در خط حمله باشد. (گاتزتا دلا اسپورت)

رالف رانگنیک برای تقویت میلان ساندرو تونالی، هافبک برشا را می خواهد زیرا این بازیکن 20 ساله را به عنوان یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است. (جانلوکا دی مارتزیو)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون استقلالی ها بایرن مونیخ سازمان لیگ نتایج تست یک شوخی تست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!

آفتاب‌‌نیوز :

۱۴ دی سال ۱۳۹۵ بود که کارلوس کیروش تصمیم گرفت بازیکنان پرسپولیس حاضر در اردوی تیم ملی در دبی را به تهران بازگرداند! در آن برهه از زمان خبرگزاری صداوسیما نوشت: کیروش ملی‌پوشان پرسپولیسی را از اردو اخراج کرد! بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی، کارلوس کیروش از این اردو خارج شدند تا به باشگاه خود بازگردند.

دلیل این اتفاق چه بود؟ خبرگزاری صداوسیما آن‌زمان در این‌باره نوشته بود: برانکو ایوانکویچ در مصاحبه‌های روز‌های اخیر خود از برپایی اردوی تیم ملی در دبی در این مقطع زمانی انتقاد کرده بود و اعلام کرد در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کیروش و سازمان لیگ فوتبال مقصر هستند.

به نظر می‌رسد این اتفاق به شکل دیگر در روز‌های اخیر تکرار شده است. کانال رسمی باشگاه استقلال در روز‌های اخیر به بهانه انتخاب مردمی نوشت: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان (آرمین سهرابیان) حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همان‌طور که انتظار می‌رود از سیدحسین حسینی در این بازی استفاده شود.

در این بخش از بیانیه محرز است که باشگاه استقلال از عدم دعوت از آرمین سهرابیان گله‌مند است، تعجب کرده که ابوالفضل جلالی در بازی رفت به میدان نیامده و توصیه می‌کند کادر فنی تیم ملی به سیدحسین حسینی بازی بدهد. اگر چه باشگاه استقلال در ادامه با صدور بیانیه جدیدی مدعی شد که نیت دخالت در کار سرمربی تیم ملی را نداشته و تنها تعصب استقلالی‌ها را می‌کشد!

اگر این رفتار‌ها ادامه داشته باشد، ممکن است امیر قلعه‌نویی از تصمیم کارلوس کیروش کپی کند و رای به اخراج استقلالی‌ها بدهد یا برای اردوی جدید بازیکنان استقلال را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

بدین ترتیب باشگاه استقلال بدعت جدیدی را پایه‌گذاری کرده! ممکن است فردا باشگاه سپاهان هم به دلیل عدم حضور بازیکنش در ترکیب به تصمیم سرمربی تیم ملی معترض شود. اگر این رفتار تکرار شود دیگر باشگاه‌ها هم به خود حق می‌دهند تصمیمات سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!