Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد اظهار داشت: بهار امسال ۲ میلیارد ریال این بودجه از محل منابع دولتی ابلاغ و به زوج‌های نیازمند پرداخت‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۶ میلیارد ریال از مجموع مبلغ در نظر گرفته شده از محل منابع دولتی اختصاص‌ یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ میلیارد ریال  نیز از محل کمک‌های مردمی برای تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد بابیان اینکه بخشی از کمک‌ها حامیان طرح اکرام نیز برحسب نیات خیرخواهانه خیران برای تامین جهیزیه ایتام هزینه می‌شود، گفت: امسال ۱۳ میلیارد ریال از کمک‌های حامیان طرح اکرام و محسنین نیز برای تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در بخش تامین نیازهای اساسی و روزمره محرومین نیز تصریح کرد: سالیانه بخش قابل‌توجهی از نیازهای محرومین توسط فعالیت‌های مردمی این مراکز صورت می‌پذیرد و خوشبختانه در تامین جهیزیه زوج‌های نیازمند و فراهم‌سازی ازدواج آسان نیز اقدامات قابل‌توجهی در این حوزه انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری امسال ۲۵ میلیارد ریال از رقم کلی اعتبار پیش‌بینی‌شده سرفصل تهیه جهیزیه نیازمندان در سال ۹۹ را بر عهده دارد.

برچسب‌ها بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ازدواج ساده بجنورد کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ازدواج ساده زوج های نیازمند میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است