Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیل فضل وزیری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۳۸۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت:این عملیات‌ها شامل ۲۱۷ عملیات اطفاء حریق و ۱۶۵ عملیات امداد و نجات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: این سازمان در راستای رسالت سازمانی خود و با هدف امداد رسانی سریع در زمان وقوع حوادث همواره با تمام توان در جهت نجات جان و مال شهروندان تلاش نموده است.

او بیان کرد: امسال آتش نشانان این سازمان علاوه بر انجام عملیات‌های مختلف، بواسطه شیوع ویروس کرونا در اجرای برنامه گند زدایی و ضدعفونی کردن معابر سطح شهر هم حضور فعالی داشت.

فضل وزیری در خصوص تعداد عملیات‌های انجام توسط آتش نشانان سنندجی گفت: ۳۸۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری انجام شد.

او اعلام کرد: عملیات‌های انجام شده شامل ۲۱۷ عملیات اطفاء حریق و ۱۶۵ عملیات امداد و نجات بوده است.

فضل وزیری اعلام کرد: براین اساس از تعداد ۲۱۷ عملیات اطفاء حریق گزارش شده؛ ۱۶۰ عملیات مربوط به فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، ۱۸ مورد مسکونی، ۱۸ مورد خودرو و ماشین آلات، ۴ مورد ضایعات و زباله، ۳ مورد تجاری، ۳ مورد انبار، ۲ مورد مراکز بهداشتی و درمانی، صنعتی یک مورد و ۸ فقره سایر موارد بوده است.

او افزود: ۹۱ مورد گرفتن حیوانات موذی و و حشی، ۱۷ مورد گیر کردن آسانسور، ۱۵ مورد گیر کردن انگشتر، ۱۱ مورد تصادف، ۱۱ مورد باز کردن درب، ۴ مورد ریزش آوار، ۲ مورد آبگرفتگی و سیلاب، انفجار گاز، سقوط از ارتفاع، خفگی، سقوط اشیاء و اجسام هر کدام یک مورد و ۱۰ فقره سایر موارد نیز از ۱۶۵ فقره عملیات امداد و نجات بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در حوادث رخ داده در سطح شهر در سه ماهه نخست سالجاری تعداد ۱۵ نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده که از این تعداد ۱۰ نفر مجروح و ۵ نفر نیز متاسفانه فوت کردند.

او اعلام کرد: ۲۷۹ مورد از عملیات‌های انجام شده در داخل محدوده شهری و ۳ مورد هم خارج از محدوده شهری انجام شد.

فضل وزیری گفت: در بهار سال گذشته ۳۷۴ عملیات در سطح شهر توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد که نسبت به آمار سه ماهه نخست امسال شاهد افزایش ۸ فقره عملیات اطفاء حریق و امداد ونجات بودیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری سنندج عملیات اطفاء حریق و امداد توسط آتش نشانان سنندجی امداد و نجات سه ماهه نخست فضل وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت

محمد قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از گزارش دریافتی شب سی و یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ که دو کوهنورد اهل استان مرکزی از مسیر اصلی منحرف و در دیواره‌های صخره‌ای این منطقه گرفتار شده بود بلافاصله نیروهای امداد و نجات به محل موردنظر اعزام شدند.

وی گفت: باتوجه‌به تاریکی هوا و سختی عملیات امداد و نجات در شب به دلیل اهمیت موضوع پس از شش ساعت عملیات سنگین کوهستان، دو کوهنورد به پایین صخره‌ها منتقل و پس از اقدامات اولیه، جیره غذایی در اختیار این دو کوهنورد حادثه‌دیده قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، بیان کرد: بسیاری از کوهنوردان بدون آگاهی از وضعیت هوا و اقلیم، به ارتفاعات مختلف این شهرستان صعود می‌کنند که در هنگام وقوع حادثه برای آنها امدادرسانی را دشوار می‌کند.

کد خبر 6082760

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم