Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:04:28 GMT

۱۵ هکتار از اراضی ملی و مراتع نساره علیا طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۷۱۹

۱۵ هکتار از اراضی ملی و مراتع نساره علیا طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کردستان، منصور امینی اظهار داشت: این حریق گسترده‌ترین آتش سوزی حادث شده در مراتع شهرستان دیواندره در سال جاری بود که با همکاری عمومی به طور کامل مهار شد.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی ۱۵ هکتار از اراضی ملی و نیم هکتار ازمزارع گندم طعمه حریق شد, افزود: آتش سوزی در مراتع علاوه بر خسارات جبران ناپذیر به منابع پایه آب و خاک، تهدیدی جدی برای مزارع گندم (به ویژه در فصل تابستان) به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیواندره ادامه داد: عموم بهره برداران باید با اشراف به این موضوع آمادگی لازم برای پیشگیری و مقابله با هر نوع آتش سوزی مراتع را با هماهنگی دهیاری‌های منطقه در نظر داشته باشند.

امینی یادآور شد: تاکنون بالغ بر ۳۰ فقره آتش سوزی با مساحت حدود ۵۰ هکتار در مراتع شهرستان حادث شده است.

کد خبر 4969641

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع شهرستان دیواندره منابع طبیعی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان دهه کرامت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب مزارع گندم به لطف باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزیزان افزود: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.
وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری