Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@19:00:36 GMT

سردار آزمون دیشب این رکورد مهم را شکست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۸۳۵

سردار آزمون دیشب این رکورد مهم را شکست

 تیم فوتبال زنیت شب گذشته در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه به مصاف سوچی رفت و در این دیدار با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

در این بازی سردار آزمون ابتدا روی نیمکت زنیت حضور داشت اما در ادامه از دقیقه 65 وارد میدان شد. سردار پس از حضور در میدان موفق شد گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در دقیقه 76 به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «اسپورت» روسیه امروز به رکوردشکنی آزمون در گلزنی این بازی برای زنیت پرداخت و نوشت: ستاره ایرانی در این بازی چهاردهمین گل فصل خود را برای زنیت به ثمر رساند. او رکورد گلزنی خودش در یک فصل را که 13 گل بود را ارتقا داد.

همچنین آزمون با گل به سوچی عدد کل گل هایش را به 56 در 167 بازی در لیگ روسیه رساند تا رکورد هالک، مهاجم سابق تیم ملی برزیل و زنیت را با 55 گل بزند تا به عنوان ششمین گلزن برتر تاریخ رقابت های لیگ روسیه شناخته شود.

بیشتر بخوانید: حمله سردار آزمون به منتقدان/با گلم دهانتان را می بندم

254 251

کد خبر 1408197

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون فوتبال اروپا لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، دوباره شرایط خوبی به دست آورده و پس از انجام تمرینات انفرادی، دیروز سه‌شنبه به جمع شاگردان دنیله ده‌روسی در تمرین اضافه شد و پا به پای ستاره‌های جالوروسی کارش را انجام داد و در کنار برنده‌ها عکس گرفت.

بازی درون تیمی بازیکنان رم در تمرین روز گذشته شرایطی ساخت که بازیکنان با یکدیگر کُری خوانی داشتند و در نهایت هم تیمی که سردار آزمون، پائولو دیبالا، روی پاتریسیو، بریان کریستانه و ... در آن حضور داشتند، به برتری رسیدند.

سردار آزمون که مدت‌ها از شرایط تمرینی دور بود، دیروز با شرایط خوبی به تمرین گروهی اضافه شد و کارش را انجام داد تا آماده ادامه بازی‌ها شود و در کنار تیم برنده هم عکس یادگاری گرفت که باشگاه رم هم این تصویر جالب را منتشر کرد.

ستاره ایرانی رم که در فصل جاری سری آ ایتالیا 17 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، احتمالا فردا شب در مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل آ. ث. میلان حضور ندارد، اما پس از آن دوباره به لیست برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • عکس‌| جشن دونفره سردار آزمون با ستاره آرژانتینی رم
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت