Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@06:47:54 GMT

بارسلونا سند سقوط اسپانیول را امضاء کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۸۵۰

بامداد پنجشنبه و در دربی ایالت کاتالونیا، بارسلونا در ورزشگاه «نیوکمپ» از اسپانیول پذیرایی کرد و در نهایت به برتری یک بر صفر رسید.

بازی در حالی آغاز شد که بارسلونا برای حفظ آخرین امیدهای قهرمانی خود باید به سه امتیاز می‌رسید و اسپانیول قعرجدولی برای بقا در لالیگا، نیاز مبرمی به کسب برتری داشت.

مطابق انتظار روند بازی در اختیار بارسلونا بود، اما ستاره‌های این تیم صاحب موقعیت چندانی برای گلزنی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بازیکنان اسپانیول با تلاش زیادی درپی بسته نگه داشتن دروازه تیم خود بوده تا شاید در ضد حملات بتوانند به بارسلونا ضربه بزنند.

در دقیقه ۵۰، «آنسو فاتی» مهاجم جوان بارسلونا که بین دو نیمه وارد زمین شده بود به دلیل خطای خشن از زمین اخراج شد.

دو دقیقه پس از آن، «لوزانو» از اسپانیول هم با خطای عجیب خود موجب سرنگونی «جرارد پیکه» شد تا او نیز اخراج شود.

در دقیقه ۵۶ کار تیمی بازیکنان بارسلونا سبب شد تا «لوییس سوارز» از فرصت استفاده کرده و تک گل بازی را به نام خود بنویسد.

بارسلونای رده دومی با کسب این پیروزی به امتیاز ۷۶ رسید. اسپانیول نیز ۲۴ امتیازی باقی ماند و سقوطش از لالیگا قطعی شد.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!

به گزارش ورزش سه، خیبر خرم‌آباد که در حال حاضر در صدر جدول لیگ یک حضور دارد، روز گذشته با یک گل خوشه طلایی را شکست داد. رضا مهاجری پس از این مسابقه اظهار داشت: خوشه طلایی هم تغییرات مثبتی داشت. تیم‌ها در این بازی‌ها تمام وجودشان را می‌گذارند که به حداقل امتیاز دست پیدا کنند. در نیمه اول ما فشار می‌آوردیم و خوشه طلایی کمی عقب‌تر بازی می‌کرد و بازی را بسته بود و دنبال این بود که با انتقال از دفاع به حمله خودش را صاحب موقعیت کند. در نیمه اول ۲-۳ موقعیت خوب داشتیم و استفاده کردیم اما روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و کارمان راحت‌تر شد. کار خوب پیش می‌رفت و با بازی را پیش‌بینی شده جلو می‌بردیم اما متاسفانه اخراج بازیکن و هدر موقعیت‌ها ما را تحت تاثیر قرار داد.

او با اشاره به موقعیت‌های از دست رفته تیمش ادامه داد: از مهاجمی که آن گل را می‌زند، نزدن آن گل غیرقابل پذیرش است. بازیکن باید تمرکز بالایی داشته باشد. شاید اگر گل دوم را می‌زد، اصلا این اخراج اتفاق نمی‌افتاد و تیم تحت فشار قرار نمی‌گرفت. ما بعد از اخراج مقداری تحت فشار قرار گرفتیم اما دفاع و هافبک‌مان خیلی خوب کار کردند و توانستیم سه امتیاز باارزش خارج از خانه را به دست بیاوریم.

مهاجری درباره صحنه درگیری و اخراج بازیکن خیبر توضیح داد: من از صحنه دور بودم. اگر بازیکن من مقصر باشد، قطعا شدید با او برخورد می‌کنم. تعارف نداریم. اگر در آن ۲۰ دقیقه که ما ۱۰ نفره بودیم اتفاقی می‌افتاد، سرنوشت تیم تغییر می‌کرد. بازیکن باید بداند چه لباسی پوشیده و کجا بازی می‌کند و در چه شرایطی است. قطعا اگر با بازبینی فیلم مشکلی باشد، به شدت برخورد می‌کنیم.

سرمربی خیبر در خصوص عصبانیت کاپیتان تیمش پس از پیروزی گفت: انتظارات بالاست. من به خوشه طلایی احترام می‌گذارم اما ما روی ۱-۰ صاحب موقعیت شدیم. باید این موقعیت‌ها را گل کنیم اما نمی‌کنیم و اخراجی می‌دهیم. اخراج هم به نظرم صحنه‌ای نبود که بگوییم تک به تک بود و فداکاری کرد. به نظر من خودخواهی بود. البته من صحنه را ندیدم، باید ببينم تا درست تصمیم بگیرم. اخراج کار ما را سخت کرد و به همین دلیل بچه‌ها ناراحت بودند. فوتبال به یک لحظه اشتباه بستگی دارد و اگر ما دو امتیاز امروز را از دست می‌دادیم، در ادامه کارمان سخت می‌شد. وقتی بازیکنان تحت فشار هستند، شاید عصبانیت‌هایی ایجاد شود.

وی افزود: انتظارات از خودمان و تیم‌مان بالاست. من الان درباره آقای عبدی صحبت نمی‌کنم که سوءتفاهم نشود، اما تمام تلاشش را می‌کند که بچه‌ها در آسایش و آرامش کامل کار کنند. درست است که ما صدر جدول هستیم اما انتظارات بالاست. امروز سه امتیاز باارزش گرفتیم و تثبیت شدیم. حالا باید ببینیم هفته آینده بازی با داماش را چه کار می‌کنیم.

مهاجری در پایان در پاسخ به اینکه با توجه به برگزاری بازی در مشهد، آیا پیش از بازی از او تقدیر شد، گفت: ما برای فوتبال این شهر زحمت نکشیدیم. ما برای فوتبال این شهر بیگانه‌ایم. ما سیاه جامگان را از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر نیاوردیم و سه سال سخت با پدیده نداشتیم. برای اولین بار می‌گویم شاید هیئت فوتبال انتظار داشته ما طور دیگری رفتار کنیم که من در آن وادی نیستم و راه خودم را می‌روم و آنچه واقعیت است، می‌گویم. به نظرم فوتبالی نبودن این مشکلات را داشته باشد. من امروز به تیم خیبر تعهد دارم و با تمام وجود می‌جنگم تا به خواسته‌هایمان برسی، ولی دم‌شان گرم.

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • انتظارات از خیبر بالاست/ بازیکن باید بداند کجا بازی می‌کند
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • 8 دقیقه جذاب از حرکات تکنیکی و دریبل‌های زیبای بازیکنان در رقابت‌های لالیگا / فیلم
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد