Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:52:47 GMT

AFC هفته آینده تکلیف لیگ قهرمانان را مشخص می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۸۹۲

AFC هفته آینده تکلیف لیگ قهرمانان را مشخص می‌کند

دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال اجرایی تکلیف نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تا یک هفته دیگر مشخص خواهد کرد.

به گزارش  ایسنا و به نقل از استاد الدوحه، لیگ قهرمانان آسیا بعد از پایان هفته دوم به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شد. تاکنون زمان دقیق و نحوه برگزاری و البته کشور میزبان برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه استاد الدوحه در شماره امروز (پنجشنبه) خود نوشت: دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اواسط ماه میلادی جاری تشکیل جلسه می دهد و تکلیف نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.

این روزنامه قطری نوشت: آنچه روشن است این است که ادامه لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر خواهد بود و چه در غرب و چه در شرق آسیا به میزبانی یک کشور برگزار می شود. این درحالی است که قرار است برای نخستین بار در قاره آسیا بازی ها در مرحله حذفی به صورت تک بازی باشد و حتی دیدار فینال هم تک بازی است.

طبق اعلام AFC این بار فینال در غرب آسیا و به صورت تک بازی است و این باعث می شود شانس تیم های غرب آسیا برای قهرمانی بیشتر باشد.

به گزارش ایسنا، ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا چهار نماینده دارد که اتفاقا هیچ کدام از آنها عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند و شانس کمی برای صعود به دور بعد دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو