Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@09:01:30 GMT

چین اظهارات رئیس اف بی آی را «دروغ» خواند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۹۳۵

به نقل از رویترز، ژائو لیجان، سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری که در این وزارتخانه برگزار شد در واکنش به اظهارات اخیر کریستوفر ری (Christopher Wray) رئیس اف بی آی گفت: در اظهارات ری، حقیقت‌های بنیادین نادیده گرفته شده و در کنار آن، این اظهارات پر از دروغ پردازی‌های سیاسی است که به صورت کامل، ذهنیت دوران جنگ سرد و پیش قضاوت عقیدتی (ایدئولوژیک) این اظهارات را برملا می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین به صورت کامل با این اظهارات مخالف است.

سخنگوی وزارت خارجه چین ادامه داد: چین عملیات برون مرزی خود موسوم به شکار روباه را به راه انداخته است و مظنونانی را که به خارج از مرز‌های این کشور گریخته اند، با رعایت قانون و عدالت اجتماعی به چنگ می‌آورد.

او تصریح کرد: در سال‌های اخیر، کشور‌های زیادی به صورت فعالانه عملیات اجرای قانون را در کنار چین انجام داده اند. آیا اظهارات مقامات آمریکایی با این امید صورت می‌گیرد که خاک آمریکا به بهشت مجرمان فراری تبدیل شود؟

پیش از این رئیس اف‌ بی‌ آی در ادعایی جدید گفته بود پکن بر بازگشت منتقدان خود به چین که در آمریکا زندگی می‌کنند، اصرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران | جزییاتی آخرین حضور این خواننده در زادگاهش

به گزارش همشهری آنلاین، بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روزهای حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند، ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش‌های مختلفی این روزها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش‌های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

کد خبر 841002 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران | جزییاتی آخرین حضور این خواننده در زادگاهش
  • واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • اولین واکنش معین به خبر رفت و آمدش به ایران
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن
  • عقب‌نشینی کیهان از دروغ «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد