Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:01:35 GMT

پاتر: می‌خواستیم برابر لیورپول شجاع باشیم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۹۴۳

پاتر: می‌خواستیم برابر لیورپول شجاع باشیم

سرمربی برایتون با وجود شکست برابر لیورپول از عملکرد تیمش ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، گراهام پاتر پس از شکست خانگی برایتون با نتیجه 3 بر یک برابر لیورپول در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس گفت: خوب بازی کردیم و هنگامی که نتیجه 2 بر صفر به سود لیورپول شد توانستیم به بازی برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت‌های گلزنی ایجاد کردیم و گل خوبی هم به ثمر رساندیم. نکته‌های مثبتی در این بازی وجود داشتند که باید از آنها درس بگیریم. همچنین باید نقاط ضعف‌مان را بهبود دهیم که این موضوع وظیفه من است.

سرمربی تیم برایتون افزود: مسئولیت اشتباهات بازی با من است و تصمیم‌های کادر فنی می‌تواند شرایط را تغییر دهد. ما می‌خواستیم در بازی برابر لیورپول شجاع باشیم و بهترین نمایش‌مان را با روش یادگیری و بهبود ارائه دهیم. بازیکنان برایتون همه تلاش خود را کردند و من از عملکردشان واقعاً راضی و خوشحالم.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تیم برایتون با 36 امتیاز پانزدهم است.

جشنواره گل منچسترسیتی مقابل نیوکاسل

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول انگلیس بیشتر بخوانید... سولسشایر: صحبت‌ با آکه؟ نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید/ باید مراقب گریلیش باشیم آرتتا: جیمی واردی هم باید اخراج می‌شد/ باید از چنین بازی‌هایی درس بگیریم لمپارد:گل آبراهام اعتماد‌به‌نفس را به او برمی‌گرداند/ در لحظات پایانی مسابقه استرس داشتیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول انگلیس لیگ برتر انگلیس لیورپول برابر لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

به گزارش ورزش سه، کلوپ امشب با وجود تلاش تیمش برای جبران شکست سه بر صفر در بازی رفت، تنها یک بار موفق به گشودن دروازه آتالانتا در برگامو شد و به این ترتیب از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گل لیورپول در نیمه اول توسط محمد صلاح خیلی زود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، اما با هدر رفتن فرصت‌های عالی در نیمه اول، در نیمه دوم آتالانتا با یک بازی بسته و با بستن همه منافذ دفاعی مانع از موقعیت‌سازی روی دروازه‌اش شد. کلوپ هم در نیم ساعت آخر تصمیم گرفت بازیکنان اصلی را بیرون بکشد تا آنها را برای لیگ باطروات‌تر در اختیار داشته باشد.

به این ترتیب دوران پرافتخار اروپایی یورگن کلوپ در لیورپول با حذف اما با یک پیروزی خارج از خانه به اتمام رسید، آن هم در شرایطی که افت ناگهانی تیم در سه مسابقه، شانس کسب سه گانه را به صفر رساند و حالا لیورپول برای تنها جام باقی‌مانده باید امیدوار به کمی خوش شانسی و البته درخشش مقابل حریفان باقی‌مانده‌اش در لیگ برتر باشد.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود