Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:05:35 GMT

بیاتلو: نود بدون من هم قهرمان لیگ یک می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۱۹۷۳

بیاتلو: نود بدون من هم قهرمان لیگ یک می‌شود

وحید بیاتلو می‌گوید دیگر به نود بازنخواهد گشت و این تیم را یکی از شانس‌های اصلی لیگ برتری شدن حتی بدون سرمربی عنوان می‌کند.

وحید بیاتلو سرمربی نود ارومیه در گفتگویی با ورزش سه در رابطه با شرایط تیم نود اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: نود نیازی به سرمربی ندارد. بازیکن‌ها دوسال است کنار هم هستند و به  تمام مسائل تاکتیکی اشراف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بازیکنان با دانش و با هوشی هستند و فقط می‌ماند مسائل امکاناتی و مالی که فکر می‌کنم تا حدودی حل شده است. 


بیاتلو درباره دلیل حضورش در تمرین امروز نود ارومیه و انتشار عکسش با بهاری مدیرعامل تیم که زمزمه هایی مبنی بر بازگشتش به تیم ایجاد کرده بود، توضیح داد: بنده دو هفته پیش به مدیر باشگاه اعلام کردم متاسفانه به علت مشکلات شخصی نمی‌توانم در این برهه کنار تیم باشم و در دیدار حضوری امروز هم این موضوع را به ایشان اعلام کردم. 


بیاتلو در مورد مخالفت مدیر باشگاه با استعفایش گفت: در این دوسال کل مجموعه و هواداران به بنده بسیار لطف داشتند و همیشه بنده را تحمل کردند و حمایت کردند. بسیار ناراحت هستم که در این مقطع حساس نمی‌توانم کنار تیم باشم. من دوسال فوتبالی بسیار خوب در ارومیه داشتم. سال گذشته با آن شرایط تیم در لیگ یک ماند و امسال هم همیشه جزو مدعیان بودیم.  خدارا شکر الان هم شرایط تیم بسیار خوب شده و همکارانم در این دوهفته زحمات بسیاری کشیدند و بعد از آن اتفاقاتی که مربوط به مسائل مالی بود، همه چیز خیلی خوب شده است.  امیدوارم بتوانم روزی با تمام وجودم در کنارتیم باشم و لطف این عزیزانم را جبران کنم. 


او سپس در مورد شانس رسیدن این تیم به لیگ برتر که نقش او می تواند در این موفقیت محسوس باشد، اضافه کرد: مطمئن هستم این تیم بدون من هم شانس بسیار زیادی برای صعود دارد و چه بسا اگر عوامل پشت پرده وجود نداشت این تیم الان جزو دوتیم بالای جدول بود. 


سوال بعدی ما از بیاتلو در مورد این بود که طی هفته ها و ماه های اخیر دو مرتبه استعفا داده و بار دیگر به تیم بازگشته که خیلی رفتار حرفه‌ای محسوب نمی شود. بیاتلو با تایید این موضوع اضافه کرد: بله شما درست می گوئید.من برگشتم و شخصیت و روزمه کاری ام را زیر سوال بردم ولی این کار را برای بازیکنان تیمم و دغدغه های مالی زیادی که داشتند، انجام دادم و اصلا هم پشیمان نیستم. ضمن اینکه به تیم و مردم ارومیه هم تعصب دارم.  همه اهالی فوتبال می‌دانند ما چه مشکلات و سختی هایی در شروع و ادامه کارمان داشتیم. جایی کار کردیم که هیچ ساختاری از فوتبال وجود نداشت و نگاه ها بیشتر به سمت والیبال بود؛ اما امروز خیلی خوشحالم همه حرف از فوتبال میزنند و تیم هم شانس خوبی برای رسیدن به لیگ برتر دارد. 


او با سپس با اشاره به استعفاهایش حرف هایش را از سر گرفت و گفت: گذشته از مسائلی که عرض کردم، مسلما فشار کار آنقدر زیاد بوده که مجبور به استعفا می‌شدم تا شاید با این کار مسئولین فکری به حال فوتبال ارومیه و شرایط اسفبار تیم از لحاظ مالی و امکانات بکنند. آن روز ها کسی باورش نمیشد بعد از ۴۰ سال دوباره فوتبال به ارومیه بازگردد، اما همت و تلاشی که انجام شد، مجموعه مسئولین را وادار به حمایت نسبی از تیم کرد که همین موضوع باعث شده علیرغم اینکه رفتارم زیاد حرفه ای نبوده، از آن پشیمان نباشم.

 

وحید بیاتلو در پایان با تشکر از بازیکنان و مدیرعامل نود، حرف‌هایش را اینطور خاتمه داد: اکنون که در کنار تیم نیستم برای دوستانم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در جشن صعود این تیم به عنوان یک هوادار شرکت کنم.

 

بهاری مدیر عامل نود ارومیه بعد از استعفای وحید بیاتلو اعلام کرده بود، اگر بیاتلو برنگردد من هم استعفا خواهم داد و اگر او بازگشت و صعود نکردیم، خودم را در دریاچه ارومیه غرق می کنم. بیاتلو در واکنش به این موضوع با خنده گفت: نگران نباشید. بهاری شناگر خوبی است و در اقیانوس آرام هم غرق نمی‌شود، چه برسد به دریاچه ارومیه.

نود ارومیه وحید بیاتلو دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه وحید بیاتلو دسته یک وحید بیاتلو نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش

تیم ملی فوتسال ایران، تورنمنت چهارجانبه ویتنام را با شکست آغاز کرد

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه ویتنام، مقابل مراکش، هشتمین تیم برتر رنکینگ جهان، با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد.

شاگردان وحید شمسایی که برای آماده‌سازی خود برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در این تورنمنت حاضر شده‌اند، در این دیدار نتوانستند عملکرد قابل قبولی ارائه دهند و در نهایت با نتیجه‌ای ناامیدکننده زمین مسابقه را ترک کردند.

مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی و حسین طیبی برای ایران در این بازی گلزنی کردند.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در این تورنمنت، روز شنبه 12 اسفند به مصاف نیوزلند خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد
  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • فیلم/ تشییع شهید حزب الله «شهید وحید عاملی» در رمادیه
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس