Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول انجمن فیلم سازان بسیج هنرمندان کشور گفت: امسال تصمیم بر آن شده جشنواره فیلم مقاومت در مراکز تمامی استانها برگزار شود.

«انیسه شاه حسینی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در تمامی  مراکز استانها در طول ایام هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

مسئول انجمن فیلم سازان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه جشنواره فیلم مقاومت در دو مرحله برگزار می شود، ادامه داد: مرحله اول این جشنواره در هفته دفاع مقدس برپا می شود و مرحله دوم آن را پس از هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاه حسینی تصریح کرد: چراغ جشنواره پس از هفته دفاع مقدس خاموش نخواهد شد و تمام فیلمهای که در استانها برگزیده شده اند در مسابقه رقابتی در سطح کشوری شرکت خواهند کرد.

 

وی افزود: یکی از ویژگی های جذاب جشنواره این است که ما بعد از اینکه جشنواره تمام می شود فیلمسازان را تنها نمی گذاریم بلکه کسانی که انتخاب شده اند و کسانی که غرق این کار را دارند در مرحله تولید تقاضا می کنیم که طرح و فیلمنامه را ارائه کنند و با یک حمایت همه جانبه فیلمهای آنان ساخته می شود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه رقابتی فیلمنامه هفته دفاع مقدس جشنواره فیلم مقاومت هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود