Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:05:14 GMT

عابدزاده چهارمین دروازه بان برتر لیگ پرتغال

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۰۲۳

دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو شب گذشته و از سری رقابت های هفته سی و یکم لیگ پرتغال یک کلین شیت سه امتیازی دیگر را برای تیمش ثبت کرد.

به گزارش" ورزش سه" ماریتیمو تیمی که امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش و ایرانی در آن توپ می زند ، شب گذشته در یک بازی حساس برابر بوآویستا دروازه تیمش را برای نهمین بار در این فصل بسته نگه داشت و در نهایت ماریتیمو با یک گل توانست سه امتیاز این بازی خارج از خانه را همسایه اش در جدول رده بندی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عابدزاده در این فصل 21 بازی برای ماریتیمو انجام داده و شب گذشته توانست نهمین کلین شیتش را برای این تیم انجام بدهد. او اکنون چهارمین دروازه بان برتر لیگ پرتغال است هرچند نسبت به رقبایش بازی های کمتری هم انجام داده است.

 

 

 


در رده بندی بهترین دروازه بانان حال حاضر لیگ پرتغال آگوستین مارچسین دروازه بان آرژانتینی تیم پورتو است که در 29 بازی 17 کلین شیت کرده و آمار کلین شیت 58.6درصدی را برای خودش ثبت کرده است.


نفر دوم بهترین ها اودیسیاس ولاکودیموش دروازه بان یونانی تیم بنفیکا است که در 30 بازی 15 کلین شیت و آماری 50درصدی را به دست آورده است.


نفر سوم گئورگی ماکاریتزه دروازه بان گرجستانی تیم ویتوریا ستوبال است که در 29 بازی 11 کلین شیت داشته و آمار 37.9 درصدی را از خودش به جا گذاشته است.


اما امیرعابدزاده همانطور که گفته شد با تعداد بازی های کمتر و با 21 بازی و 9 کلین شیت توانسته با 42.9 درصد کلین شیت در بازی های این فصل در رده چهارم قرار بگیرد. او از نظر درصد کلین شیت سومین دروازه بان پرتغال است اما از نظر تعداد در رده چهارم قرار گرفته است.

 

 

 

 

عابدزاده در سه بازی باقیمانده ماریتیمو این شانس را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه تیمش جایگاهش از نظر آماری را بهبود بخشیده و یکی از سه دروازه بان برتر لیگ پرتغال باشد هرچند تا اینجا دروازه بان ملی پوش ایرانی عملکردی بسیار خوب برای تیمش داشته است. او شب گذشته نیز از سایت "گل پوینت" نمره خوب 5.2 را گرفت.

امیر عابدزاده ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده ماریتیمو لیگ پرتغال دروازه بان شب گذشته کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود