Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:04:58 GMT

پویش من ماسک می‌زنم در کردستان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۰۵۸

پویش من ماسک می‌زنم در کردستان به روایت تصویر

گروه استان‌ها- پویش "من ماسک می‌زنم" با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک برای مقابله با ویروس کرونا در مرکز استان کردستان راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با شیوع کرونا و بحرانی شدن وضعیت این شهر، پویش "من ماسک می‌زنم" با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک برای مقابله با این بیماری با مشارکت خود مردم در مرکز استان کردستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش در راستای آگاه‌سازی افراد و عموم مردم با محوریت ارتقای سطح مشارکت آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خانه، محل کسب‌وکار و محیط اجتماعی راه‌اندازی شده است.

معاون علوم پزشکی اصفهان: مردم از ماسک پارچه‌ای استفاده کنند/ رعایت مسائل بهداشتی را از یکدیگر مطالبه کنیم+ فیلمتولید روزانه 150 هزار ماسک در قم/ نیازمند 250 هزار ماسک هستیم

شهروندان کردستانی می‌توانند با پیوستن به این پویش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی کنند.

در ادامه گزارش تصویری خبرنگار تسنیم از پویش "من ماسک می‌زنم" در سنندج را می‌بینید:

انتهای پیام/488/

R7848/P1494/S6,66/CT8 بیشتر بخوانید... فعالیت ۱۳ واحد تولیدی ماسک در قم/داروخانه‌ها با کمبود ماسک روبه‌رو هستند‌ ‌تعدادی از ‌‌اساتید دانشگاه علوم پزشکی تبریز ‌به کرونا مبتلا شده‌اند / ماسک پارچه‌ای ساده هم از شیوع ویروس جلوگیری می‌کند افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در قم نگران‌کننده است/ استفاده از ظرفیت حداکثری برای تولید ماسک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: من ماسک می زنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی عصر سه شنبه در بازدید از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کردستان با اشاره به ارتقا بخش بهداشت و درمان استان کردستان در دولت سیزدهم اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ١٢ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ٥ هزار میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با ارتقا کیفی سطح خدمت رسانی خود توانسته است رضایتمندی مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد نماید.

وی بیان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم توجه مناسبی به بخش بهداشت و درمان استان کردستان شده است که در همین راستا مصوبات خوبی را در سفرهای ریاست جمهوری به استان کردستان شاهد بوده‌ایم.

محمدی اعلام کرد: با پیگیری‌های مجدانه استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بسیاری از مراکز تخصصی از جمله قلب، سرطان، پیوند استخوان و غیره در استان کردستان هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان را حاصل برنامه‌ریزی‌های مدون در این حوزه خواند و افزود: با تدابیر پیش بینی شده شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود داروهای خاص در سطح استان هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام‌های جدیدی برداریم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی استان از ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای خبر داد و افزود: استان کردستان با برنامه ریزی‌های انجام شده دارای کمترین چالش در حوزه اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص است که در صدد هستیم با احداث انبار استراتژیک دارویی به توسعه این بخش هم کمک نمائیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان استفاده از ظرفیت‌های قانون مولد سازی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه خدمت رسانی توسط این دانشگاه ذکر کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان آمادگی خود را برای همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی، خدمات و بهداشتی و درمانی این استان در همین راستا را اعلام می‌نماید.

کد خبر 6080379

دیگر خبرها

  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • تشکیل زنجیره انسانی در ساحل خزر برای مقابله با بدحجابی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد
  • آمادگی پلیس کردستان برای اجرای طرح نورعفاف و حجاب
  • شناسایی ۶۶۸ نفر بیمار مبتلا به تب مالت در استان کردستان
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش