Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بیکس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌ها ما است که پنج واحد نیمه تمام صنایع تبدیلی دامی، خوراک دامی و طیور تکمیل خواهد شد که نیاز به ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

وی بیان کرد: همچنین امسال ۱۳ پروژه نیمه تمام صنایع تبدیلی باغی، زراعی و سردخانه در استان تکمیل می‌شود که نیاز به ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون هفت فقره مجوز در زمینه صنایع تبدیل دامی، خوراک دامی و طیور با ظرفیت اسمی ۲۰ هزار و ۱۷۰ تن در استان صادر شده است.

وی عنوان کرد: همچنین تاکنون ۶۲ جواز تاسیس صنایع تبدیلی باغی، زراعی و سردخانه با ظرفیت اسمی ۱۹ هزار و ۱۸۶ تن در استان صادر شده است.

بیکس با اشاره به راه‌اندازی پروژه‌های راکد اولویت دار استان یادآور شد: تاکنون ۵۸ پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی دامی، خوراک دام و طیور و کود با ظرفیت اسمی ۸۵۳ هزار و ۶۱۳ تن در استان صادر شده است.

وی گفت: ظرفیت فعال این واحدها ۳۴۱ هزار و ۴۴۵ تن است که پیش‌بینی شده در سال جاری به ۱۷۰ هزار و ۷۲۲ تن افزایش یابد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: همچنین ۱۱ واحد صنایع تبدیلی دامی، خوراک دام و طیور و کود در استان به ظرفیت ۸۵ هزار و ۳۶۱ تن راکد است.

وی اظهار داشت: امسال پیش‌بینی شده هفت واحد راکد به چرخه تولید بازگردد که برای این مهم ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در این صورت ظرفیت فعال سازی امسال به ۲۵۶ هزار و ۸۳ تن خواهد رسید.

بیکس تصریح کرد: تاکنون ۱۳۴ پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی باغی، زراعی و سردخانه در استان صادر شده است که از ظرفیت اسمی ۱۳۳ هزار و ۲۴ تن اکنون ۵۳ هزار و ۲۰۹ تن فعال است و پیش‌بینی شده امسال ۲۶ هزار و ۶۰۴ تن به ظرفیت این واحدها افزوده شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶ واحد صنایع تبدیلی باغی، زراعی و سردخانه با ظرفیت اسمی ۱۳ هزار و ۳۰۲ تن در استان راکد است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از فعال سازی ۱۰ واحد صنایع تبدیلی راکد در سال جاری خبر داد و گفت: برای فعال شدن این واحدها ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که مجموع ظرفیت فعالسازی امسال به ۳۹ هزار و ۹۰۶ تن خواهد رسید.

وی افزود: در مجموع سال گذشته ۸۱ فقره جواز تاسیس، ۱۲ پروانه بهره‌برداری، ۱۰ جواز توسعه، پنج پروانه بهره‌برداری توسعه و ۱۲۰ بارگاه بهداشتی زرشک در استان صادر شد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی خراسان جنوبی وزارت جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی خراسان جنوبی کشاورزی خراسان جنوبی استان صادر شده میلیارد ریال اعتبار پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی باغی ظرفیت اسمی جهاد کشاورزی تن در استان نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن بابایی در آیین اهدای اسناد مالکیت هفت هزار و ۵۶۰ سند مالکیت روستایی خوزستان در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک روند صدور سند در خوزستان را قابل تجلیل دانست و افزود: اسناد مالکیت حدنگاری پنج تالاب در خوزستان، ۲ رودخانه و بزرگترین موقوفه کشور بعد از سال‌ها انتظار در دولت مردمی سیزدهم صادر شد.

وی با بیان اینکه حدنگاری تمام اراضی کشور ملی، کشاورزی، شهری و روستایی با اولویت اراضی کشاورزی مورد تاکید دستگاه قضایی و دولت است، افزود: شفافیت اطلاعات، ساماندهی و تحول وضعیت موجود و همچنین فراهم کردن فرصت برنامه ریزی مدیریتی و اجرایی از جمله دستاورد‌های مهم تکمیل حدنگاری در کشور است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۵۰ درصد اراضی کشاورزی اندیمشک حدنگاری شده است، گفت: اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل حدنگاری اراضی کشاورزی، شهری و روستایی در شهرستان اندیمشک تخصیص داده می‌شود.

وی استمرار همکاری دستگاه‌های مختلف اندیمشک برای تکمیل حدنگاری زمین‌های کشاورزی، شهری و روستایی در این شهرستان را ضروری دانست و افزود: مستندسازی، تهیه نقشه و حدنگاری تمام اراضی اندیمشک با تمهبدات فراهم شده در شهرستان به خوبی در حال انجام است و امیدواریم این حدنگاری تا سال آینده تکمیل شود.

وی با اشاره به آغاز اهدای اسناد مالکیت به اهالی شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای بنیه امیدیه پس از حدود نیم قرن افزود: روند اهدای اسناد مالکیت به اهالی این ۲ منطقه که از امروز با اهدای صد‌ها سند آغاز شد تا شهریور ماه امسال تکمیل و تمام متصرفان قانونی دارای سند خواهند شد.

بابایی با بیان اینکه مشکل ثبتی موجود در استان‌های مختلف باید به صفر برسد، گفت: کمیته‌ای ویژه در تمام استان‌های کشور برای دسته بندی، اولویت گذاری و پیگیری موانع و مسایل مرتبط با امور ثبتی تشکیل شده است.

وی گره گشایی از مشکلات ثبتی را نیازمند مشارکت فراقوه‌ای میان دستگاه‌های مختلف دانست و افزود: قوه قضاییه به تنهایی نمی‌تواند معضل‌های موجود در بخش ثبتی کشور را برطرف کند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهارکرد: گره گشایی از این مسایل نیازمند همراهی قوه قضاییه، مجریه و مقننه است و هر جا این همکاری وجود داشته دستاورد‌های خوبی رقم خورده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفری ۲ روزه به منظور برگزاری نشست‌های تخصصی درخصوص اسناد مالکیتی و بازدید از برخی شهر‌های خوزستان روز گذشته وارد استان شد.

در این آیین اسناد مالکیت تعدادی از اهالی روستا‌های بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از هفت هزار و ۵۶۰ اهدا شد.

بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی کشور حدنگاری شده و در حوزه کشاورزی، این مهم به مرز ۴۳ درصد در کل کشور رسیده است.

حدنگاری کشاورزی در ۴۰ شهرستان مهم به اتمام رسیده که تحقق این سیاست با همکاری جهاد کشاورزی و امور اراضی کشاورزی شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل