Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز استان آغاز به کار کرد.

سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان که امروز ۱۹ تیرماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران برگزاری این کنگره را توفیق بزرگی دانست که نصیب همه مدیران اجرایی استان شده و می‌تواند منشاء اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری این کنگره را مسئولیتی سنگین و بلندمدت عنوان کرد و افزود: لازم بوده برای انجام این کار آمادگی لازم را در کمیته‌های ۲۲ گانه فراهم کرد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی جدی و اصولی است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شهدا به برگزاری کنگره نیازی ندارند و این ما هستیم که با برگزاری آن به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ادامه مسیر، نیازمند توجه و عنایت خاص آنان هستیم.

خادمی اضافه کرد: فعالیت دومین کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید سرافراز لرستان با برگزاری این جلسه رسماً آغاز شده است.

وی بیان کرد: روسا و اعضای کمیته‌ها مشخص شده و از امروز به‌طور رسمی فعالیت این ستاد و شورای سیاست‌گذاری شروع خواهد شد.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگره‌ای در خور شأن شهدای لرستان و متناسب با نقش استان در دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن، برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار لرستان شهدا کنگره ملی شهدا کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ضیافت اندیشه که با حضور هنرمندان، فعالان فرهنگی و قرآنی، مسئولان کانون‌های مساجد و تعدادی از مسئولان کوهدشت برگزار شد، گفت: در این نشست صمیمی، اصحاب هنر و رسانه، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات مختلف بیان می کنند که این نقطه نظرات با توجه به شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» برای تدوین سیاست‌های فرهنگ و هنر در راستای تحقق شعار سال خواهد بود.

در این نشست همچنین برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان کوهدشت قول مساعد داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • روایتی از زندگی شهید لشنی از شهدای لرستان
  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی