Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:06:53 GMT

شبکه ملی سلامت اجتماعی در قزوین راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۴۲۲

شبکه ملی سلامت اجتماعی در قزوین راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علایی مقدم در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور اجتماعی که روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ضمن امضای تفاهم نامه با اداره کار برای حمایت از تشکیل تعاونی‌های جوانان با هدف افزایش توانمندسازی، مشارکت پذیری و ایجاد کسب و کار جمعی در سال جهش تولید اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفت سازمان مردم نهاد با عضویت هر تشکل ۷ نفر برای کسب و کار به اداره کار معرفی شده اند که مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

استاندار قزوین بیان کرد: بانک اطلاعاتی ایده ارائه شده که آمادگی داریم از ایده‌هایی که به کسب و کار کمک کند حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: در سال قبل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون وام از سوی صندوق وزارت ورزش به جوانان پرداخت شده و امسال هم همین میزان تسهیلات می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار داشت.: وام ودیعه مسکن استفاده از زمین دولتی یا خیرین برای ساخت مسکن از سیاست‌های تشویقی است. که باید از آن استفاده کنیم.

علایی مقدم افزود: تشکل‌های مردمی جوانان در بخش‌های شبکه آسیب‌های اجتماعی، امداد و نجات و سلامت اجتماعی جوانان شکل گرفته است اما باید سازمان‌های مردم نهاد در بخش سلامت اجتماعی بیشتر تقویت شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: پویش ملی ازدواج جوانان با همراهی خیرین و برنامه‌های هفته ازدواج از دیگر مسائلی است که مورد توجه است و چون امکان همایش و نمایشگاه نیست باید در فضای مجازی و فرهنگ سازی و ازدواج آسان را تشویق کنیم.

وی افزود: از اول تا ۷ مرداد به عنوان هفته ازدواج تعیین شده که در این ایام می‌توانیم با تأمین جهیزیه برای افراد کم درآمد با کمک خیرین و رسانه‌ها و تبلیغ ازدواج آسان برای شناسایی خیرین و معرفی زوج‌های موفق الگو سازی کنیم.

علایی مقدم تصریح کرد: دستورالعمل راه اندازی شبکه ملی سلامت اجتماعی جوانان ابلاغ شده و این شبکه به عنوان پایلوت در استان قزوین راه اندازی شده و بهره گیری از تشکل‌های مردمی را تقویت خواهیم کرد.

کد خبر 4969681

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان دهه کرامت سلامت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: با همت و تلاش همکاران معاونت فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرستنده دیجیتال ۲ واتی در روستای علی زنگی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات به صورت آزمایشی راه اندازی شد که روستا‌های فتح آباد و علی زنگی را با جمعیت حدود ۳۰۰ نفر پوشش می‌دهد.

آینه دار افزود: با راه اندازی این فرستنده مردم این دو روستا از امکان دریافت ۱۹ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی برخوردار شدند.

به گفته موسوی معاون فنی صدا و سیمای استان برای راه اندازی این ایستگاه حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مردمی هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم
  • خبر تازه درباره ازدواج گوگوش با رها اعتمادی
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید