Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش به خصوص داوید سیلوا در بازی با نیوکاسل تمجید ویژه‌ای کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ پپ گواردیولا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی با نتیجه 5 بر صفر نیوکاسل را در هم کوبید، پس از این بازی در تمجید از هافبک 34 ساله‌اش که ضمن به ثمر رساندن یک گل، در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین هم لقب گرفت، اظهار داشت: کاری که داوید سیلوا در این بازی کرد، فوق‌العاده و شگفت‌انگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه این بازی، او در 10 سال گذشته فوق‌العاده بوده است. برای این می‌خواهیم هواداران‌مان به خاطر سیلوا در یک بازی به ورزشگاه بازگردند چون او یکی از اسطوره‌های این باشگاه است.

پپ تصریح کرد: در فضاهای کوچک، شاید داوید بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌ام. او در بازگشت از قرنطینه در فرمی فوق‌العاده به میادین بازگشته است. سیلوا می‌تواند در هر پستی بازی کند و شکی از این بابت ندارم. این بهترین سطح از بازی او در فصل جاری است. داوید واقعاً خوب بازی می‌کند. هواداران در ورزشگاه نیستند، اما قطعاً سیلوا پس از پایان فصل جاری (در پایان فصل به حضورش در منچسترسیتی پایان می‌دهد)، برای بازی خداحافظی به اتحاد بازخواهد گشت.

وی افزود: ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تنها به یک امتیاز دیگر نیاز داریم. در تاریخ 13 جولای (23 تیر) هم نتیجه فرجام‌خواهی‌ به محرومیت دو ساله‌مان از حضور در رقابت‌های اروپایی را متوجه خواهیم شد که آیا می‌توانیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان حضور پیدا کنیم یا خیر.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تصریح کرد: یکبار دیگر ما در زمین با شایستگی به پیروزی رسیدیم و باید درباره این صحبت کنیم. ما چهار هفته فوق‌العاده در پیش داریم که هرگز باز نخواهد گشت. ما حالا این فرصت را داریم تا به فینال جام حذفی برسیم و در بازی برگشت با رئال مادرید به ما بستگی دارد که بتوانیم به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنیم.

کلوپ: به شکستن رکورد منچسترسیتی فکر نمی‌کنیم/ عملکرد تیمم مقابل استون ویلا را دوست داشتم

گواردیولا در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: در بازی با ساوتهمپتون (من‌سیتی یک - صفر شکست خورد) هم ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و تردیدی نسبت به بازیکنانم ندارم. ما در این بازی هم به پیروزی رسیدیم و جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر داریم و خوب هم گلزنی می‌کنیم.

پپ افزود: این روشی است که ما می‌خواهیم به خاطر هواداران‌مان بازی کنیم و به بازی فوتبال احترام بگذاریم. از حالا هم خودمان را برای بازی با آرسنال در نیمه‌نهایی جام حذفی و بازی برگشت با رئال مادرید آماده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پپ گواردیولا لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس بیشتر بخوانید... لیگ برتر انگلیس| جشنواره گل منچسترسیتی مقابل نیوکاسل/ وستهام در خانه باخت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پپ گواردیولا لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی فوق العاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آن‌ها یک تیم خوب و فیزیکی هستند؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً قابل احترام است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آن‌ها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است؟ گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانتر‌ها کنار آن‌ها می‌آموزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • کارل گوستاو یونگ؛ مردی که «خواب دید» و یک کتاب شگفت‌انگیز نوشت!