Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف بیش از ۱.۵ تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان باندی را شناسایی کردند که مواد مخدر را استان‌های شرقی و مرزی کشور به استان‌های مرکزی منتقل می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی شناسایی اعضا این باند انجام شد افزود: در نهایت در شب گذشته و با انجام یک عملیات پلیسی در یکی از مبادی وردی شهر کرمان بونکر حامل مواد مخدر این باند شناسایی و همکاران ما موقف به توقیف آن شدند.

امام جمعه کرمان: موفقیت اجرای طرح انضباط ترافیکی پلیس در گرو همکاری مردم و ایجاد زیرساخت‌ها استتقدیر امام جمعه کرمان از ماموریت‌های اخیر نیروی انتظامی در استان کرمانفرمانده انتظامی استان کرمان: کشفیات کالای قاچاق در استان کرمان 105 درصد رشد داشت

فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: در بازرسی از این بونکر بیش از یک تن و 526 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد که یک تن و 116 کیلو گرم آن تریاک و مابقی حشیش بود.

وی از دستگیری یک نفر از اعضای باند خبر داد و گفت: به‌دنبال دستگیر بقیه اعضای این باند نیز هستیم و قاچاقیان مواد مخدر بدانند که این اقدامات آنها عاقبتی جز دستگیری در دام قانون را ندارد.

ناظری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با تلاش تمامی همکاران ما و مساعدت همکاران قضائی در استان کرمان بیش از 59 تن انواع مواد مخدر کشف شده است عنوان کرد: کشفیات امسال مواد مخدر در استان کرمان به نسبت مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 100 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر قاچاق بیشتر بخوانید... انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در سراوان/ بیش از دو تن مواد مخدر کشف شد چند‌ محموله بزرگ قاچاق سوخت در استان کرمان توسط عوامل انتظامی و نظامی کشف شد‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۹۰درصد معضلات قاچاق کالا با نهایی‌شدن اصلاحیه قانون قاچاق کالا و ارز برطرف می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر قاچاق استان کرمان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر قاچاق انواع مواد مخدر استان کرمان مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای در قالب‌های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6085552

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد