Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آمریکا برای بازداشت افراد مظنون باز هم از تکنیک فشار بر سر و گردن استفاده می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از سی‌ان‌ان، تصاویر جدید منتشر شده از ادامه حرکت پلیس آمریکا در قرار دادن زانوی خود بر سر و گردن مظنونین در حین دستگیری حکایت دارد.

به دنبال انتشار تصاویر جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با فردی مظنون، رئیس پلیس شهر اسکنکتدی ایالت نیویورک با تایید این مطلب گفت: یک افسر پلیس اسکنکتدی در حین دستگیری یک مظنون، پای خود را بر روی سر فرد مورد نظر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس اسکنکتدی در بیانیه‌ای گفته است که این افسر صبح روز دوشنبه و به دنبال شکایت از فردی به محل حادثه اعزام شد که این افسر به منظور انتقال فرد مظنون برای انجام تحقیقات اقدام به بازداشت وی کرده است.

پلیس آمریکا مدعی شده است که افسر پلیس اسکنکتدی تنها برای انجام ماموریت به محل اعزام شده و فرد مظنون نیز در برابر بازداشت مقاومت کرده و افسر پلیس برای اینکه بتواند کنترل اوضاع را در دست داشته باشد زانوی خود را بر سر گایندارپرسود (فرد مظنون) قرار داده است.

سومین مامور پلیس متهم به قتل جورج فلوید از زندان آزاد شد

 

ادامه خشونت پلیس آمریکا در دستگیری و بازداشت افراد مظنون در حالی ادامه دارد که چندی پیش پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا با فشار دادن زانوی خود به مدت بیش از 8 دقیقه بر گردن فردی مظنون وی را به قتل رساند.

روز دوشنبه 25 می (5 خرداد) یک افسر سفیدپوست در آمریکا یک مرد سیاه‌پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس با فشار دادن زانوی خود بر گردن او به قتل رساند و پس از آن ایالت مینه‌سوتا و چندین ایالت دیگر آمریکا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به تبعیض و همچنین رفتار نژادپرستانه و وحشیانه پلیس با سیاهپوستان بوده است.

قتل جورج فلوید توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، موجب اعتراضات گسترده‌ای در سراسر آمریکا و سایر مناطق جهان شده است.

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آمریکا زانوی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین

اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا صبح امروز سه شنبه در اعتراض به ورود نیروی پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه و دستگیری دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌های درس خود را تعطیل کردند.

براساس گزارش اس دبلیو آی، با این وجود اساتید و دانشجویان  دانشگاه کلمبیا برای اعتراض به دستگیری دانشجویان  تجمع کرده اند. کاربران توییتر نیز با منتشر کردن تصاویری نوشتند: دانشگاه کلمبیا در نیویورک برای ششمین روز متوالی درهای خود را به دلیل ادامه تحصن دانشجویان کلمبیا که کمپ اعتراضی در وسط محوطه دانشگاه برپا کرده اند، بسته است.

نیروهای پلیس آمریکا شب گذشته نیز به دانشگاه ییل یورش برده و دانشجویان حامی فلسطین را که بطور مسالمت آمیز درحال اعتراض به قتل عام فلسطینیان بودند، بازداشت کردند.

نعمت مینوش شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا دیروز (دوشنبه) در ایمیلی به کارکنان دانشگاه و دانشجویان نوشت: دانشگاه کلاس‌های حضوری را لغو کرده و آموزش بطور آنلاین برگزار خواهد شد تا کینه‌ها کاهش یابد و همه ما فرصتی داشته باشیم تا مراحل بعدی را در نظر بگیریم.

روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می شود گزارش داد که پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرده است اما مقامات دانشگاه ییل به درخواست ها برای اظهار نظر  دراین خصوص پاسخ ندادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی