Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بعد مسافت شهرستان ۶۰ هزار نفری قصرقند با شهرستان‌های راسک، چابهار و نیکشهر همچنین وجود کارخانه سیمان و جاده های پر خطر، استقرار امکانات و تجهیزات حداقلی پزشکی و درمانی برای پذیرش و ارائه خدمات به بیماران در این شهرستان ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در مراسم بهره برداری از مرکز جامع سلامت قصرقند که با حضور منصوری؛ مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بنیاد علویو شماری از مسئولین محلی برگزار شد، اظهارداشت: این مجموعه بهداشتی و درمانی نیازمند تکمیل سایر الزامات از جمله افزایش ظرفیت بستری بیماران، تامین نیروی انسانی و مسکن مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی است که بایستی به هر نحو ممکن از محل اعتبارات استانی، کمک‌های خیرین بومی و غیربومی و همراهی و همیاری خود مردم این شهرستان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز در این مراسم بیان داشت: مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهرستان قصرقند دارای بخش‌های؛ اداری، اورژانس، احیاء بیماران قلبی، ویزیت پزشک، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و کلینیک های تخصصی است که به همت بنیاد علوی احداث شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار گرفته است.

امینی‌فر خاطرنشان کرد: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به این مرکز منتقل شده و دستگاه سونوگرافی پرتابل نیز با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان خریداری شده و مقرر است پزشکان متخصص با حضور یک تا دو روز هفته در این محل، خدمات مورد نیاز را به بیماران ارائه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امکانات پزشکی شهرستان قصرقند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: زائران حج عمره باید برای پیشگیری از گرمازدگی چند نکته را رعایت کنند و چنانچه این نکات را رعایت کنند، دچار گرمازدگی نمی‌شوند.

وی توضیح داد: در درجه اول زائران باید به توصیه‌های کادر پزشکی و اطلاع‌رسانی‌های کاروانشان توجه کنند و حتما لباس نخی رنگ روشن، کلاه و ماسک را به همراه داشته باشند و همچنین لازم است در طول سفر به مقدار کافی مایعات مصرف کنند و روزانه دوش بگیرند و کفش مناسب نیز به همراه داشته باشند.

مرعشی در مورد هزینه‌های درمانی زائران بیان کرد: زائران هیچ هزینه‌ای برای درمان رپرداخت نمی‌کنند و تمام خدمات درمانی که در طول سفر حج چه توسط کادر پزشکی خودمان و چه توسط پزشکان کشور عربستان به زائران ارائه می‌شود در پرداختی ابتدایی زائر لحاظ شده و کلیه خدمات درمانی برای حجاج رایگان است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درباره برنامه‌های این مرکز برای پیاده‌روی اربعین توضیح داد: چند جلسه با حضور گروه‌های بهداشتی و درمانی که چه به‌صورت داوطلبانه و چه با همکاری هلال احمر خدمات ارائه می‌دهند، برگزار شده و معاونت عتبات هلال احمر در ایام حج نیز این جلسات را ادامه می‌دهد و به امید خدا خدمت‌رسانی در اربعین امسال بهتر از سال‌های قبل خواهد بود.

یادآوری می‌شود، اولین گروه از زائران حج عمره سال جدید از روز سوم اردبیهشت ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

کد خبر 845699 منبع: میزان برچسب‌ها گرما خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هلال احمر حج - عمره

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸۳ پیکر در گور جمعی در محوطه مرکز درمانی ناصر در غزه
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • ضرورت ایجاد بانک سلولی برای درمان بیماران دیابتی
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • وسایلی که زائران حج عمره باید همراهشان ببرند
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی
  • زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟