Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@09:58:40 GMT

پیگیری شکایت فدراسیون جودو به دادگاه حکمیت ورزش

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۵۷۲

علی رغم اینکه در لیست اعلام شده از سوی دادگاه حکمیت ورزش، اشاره ای به برگزاری جلسه مربوط به تعلیق جودوی ایران نشده است، اما رییس فدراسیون جودو می گوید این دادگاه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو درباره ارائه لیست برنامه های دادگاه حکمیت ورزش(CAS) که در آن هیچ اشاره ای به برگزاری دادگاه شکایت ایران از فدراسیون جهانی جودو در تاریخ ۲۶ شهریور نشده است، گفت:  جلسه رسیدگی به شکایت ایران از ساعت ٩ تا ۱۶ روز ۲۶ شهریورماه برگزار می شود، این برنامه برای ما ارسال شده و دقیقا مشخص کرده اند که در چه ساعتی، چه شخصی باید در جلسه حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دعوت نامه‌ها برای حضور در جلسه فوق ارسال شده، از طریق سفارت سوئیس در تهران پیگیر اخذ روادید هستیم. شاید چون برنامه جلسه رسیدگی به شکایت ایران از قبل برنامه ریزی و تاریخ جدید آن نیز از چند ماه قبل اعلام شده، در لیست جدید جلسات دادگاه CAS نیست.

رئیس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: مشکلی برای حضور در جلسه فوق نداریم و در تمام مراحل با هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پیش می‌رویم.

منبع: الف

کلیدواژه: فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی