Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک میان بنیاد زائر امام رضا(ع) و صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر خبر داد.

محمدصادق براتی ضمن بازدید از پروژه زائرسراهای ارزان‌قیمت در مشهد، اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشترک بنیاد زائر امام رضا(ع) و صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که احداث این زائرسراها گامی مهم در جهت تسهیل سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور امام هشتم برای اقشار کم‌بضاعت است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ضمن تقدیر از عملکرد برخی استان‌ها در احداث زائر سراها، پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را قابل قبول دانست.

براتی خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر و بنیاد زائر امام رضا(ع) منعقد شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی تصریح کرد: به منظور برنامه‌ریزی برای اقدامات اجرایی آتی، گزارشی از روند اجرای پروژه زائرسراهای ارزان‌قیمت در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی به همراه گزارشی از منابع و تسهیلات مورد نیاز برای تسریع و تکمیل این پروژه‌ها به صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر ارسال خواهد شد تا ان‌شاءالله تکمیل پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد زائر امام رضا ع خراسان رضوی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی، اظهار داشت: از 15 اسفند 1402 تا هفتم فروردین 1403 در مجموع 7 میلیون و 348 هزار و 197 نفر به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 229 هزار و 88 نفر از طریق فرودگاه، 413 هزار و 308 نفر از طریق راه‌آهن، 561 هزار و 577 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و 6 میلیون و 144 هزار و 224 نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی، موقت و اضطراری طی شبانه روز منتهی به عصر هفتم فروردین در استان 52 درصد و در مشهد 55 درصد بوده است.

گنابادی‌نژاد با اشاره به جزئیات اقامت در بخش‌های مختلف گفت: ضریب اشغال در واحدهای اقامتی رسمی استان در شبانه روز گذشته 66 درصد، واحدهای موقت 75 درصد و اضطراری 48 درصد بوده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد، تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائران استان به صورت شبانه روزی فعال است تا میزبانی شایسته برای زائران و مسافران باشد.

وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، توصیه کرد: زائران عزیز قبل از این که به سمت مشهد عزیمت کنند، محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن 05137045 قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد
  • ورود بیش از از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر به مشهد
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی