Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:48:11 GMT

فرصت ثبت نام آزمون دستیار فلوشیپ امروز پایان می یابد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۲۶۰۴

فرصت ثبت نام آزمون دستیار فلوشیپ امروز پایان می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزار می شود.

با توجه به در خواست های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام در این آزمون برای چندمین بار تمدید شد و داوطلبان می توانند تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ١٩ تیر در این دوره از آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه بررسی مدارک مرحله اول آزمون فلوشیپ پزشکی نیز تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه از طریق سایت اینترنتی sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است. لذا کلیه شرکت کنندگان که دارای نقص مدرک هستند می توانند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

تاکنون یک هزار و ۴۶۲ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می کنند.

با توجه به شیوع جهانی بیماری ناشی از ویروس کرونا (Covid-۱۹) و رأی صادره در نود و دومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی آزمون پذیرش دستیاردوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در سال ۱۳۹۹ مطابق با قوانین سال قبل (۱۳۹۸) و به صورت دانشگاهی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4969185

منبع: مهر

کلیدواژه: فلوشیپ مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران امتحانات پایان ترم منصور غلامی دوره دکتری وزارت بهداشت دانشگاه پیام نور مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند

مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین  آغاز می شود تا فردا پنجشنبه  ادامه دارد.

بنابر این داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است پس از این تاریخ هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آن ها وجود ندارد.

بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۹۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام در این آزمون روز پنجشنبه ۱۶ فروردین پایان یافت.

 درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ دریافت کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

 آزمون نوبت دوم برای داوطلبان روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین فرصت نام نویسی کنکوری ها
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها