Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

اینتر در پی به خدمت گرفتن مانژوکیچ

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، باشگاه اینتر به دنبال به خدمت گرفتن ماریو مانژوکیچ است که چند روز پیش قرارداد خود را با باشگاه الدحیل با توافقی دو جانبه فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، مدیران باشگاه اینتر می‌خواهند مهاجم پیشین یوونتوس را به‌عنوان ذخیره‌ای برای روملو لوکاکو در اختیار داشته باشند. آنتونیو کونته که قصد دارد خط حمله تیمش را برای فصل آینده تقویت کند، حالا چشم به جذب مانژوکیچ 34 ساله دوخته است که به خدمت گرفتنش با توجه به اینکه بازیکن آزاد است، راحت‌تر است. این سرمربی ایتالیایی پیش از این در پی به خدمت گرفتن اولیویه ژیرو از چلسی و ادین ژکو از رم بود که در این راه موفق نبود و حالا به نظر می‌رسد قرارداد الکسیس سانچس در آستانه قطعی شدن است.

این مهاجم کروات که بین سال‌های 2015 تا 2020 عضو یوونتوس بود و در 162 بازی، آمار 44 گل زده را از خود بر جای گذاشت، شایعه پیوستنش به بِنونتو، تیمی که با سرمربیگری فیلیپو اینزاگی فصل آینده در سری A به رقابت خواهد پرداخت، هم مطرح است، این در حالی است که دو باشگاه میلان و گالاتاسرای نیز وضعیت او را زیر نظر دارند.

ستاره رئال مادرید تحت قرنطینه قرار گرفت

لوکا یوویچ در همین یک سال حضور در رختکن رئال مادرید انواع و اقسام حواشی را تجربه کرده و به نظر می رسد فصل بعد هم جابی در این تیم ندارد. این مهاجم جوان در حال حاضر در قرنطینه خانگیی است، زیرا تست کرونای دوستش مثبت اعلام شده و او نیز با این شخص در تماس بوده است.

البته لوکا یوویچ امروز تست داده و نتیجه نیز منفی بوده است، اما برای افزایش ضریب امنیت او فعلا در قرنطینه قرار دارد و بدین ترتیب قرار نیست در تمرینات رئال مادرید حضور یابد. لوکا یوویچ در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا نیز در کشورش جشن تولدی برای نامزد خود برپا کرده بود و به همین دلیل به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود. تا جاییکه اخباری در مورد احتمال بازداشت او در صورت تکرار این رفتار نیز منتشر شد. به هر حال بعید است این مهاجم 22 ساله فصل بعد جایی در برنابئو داشته باشد. مدیران و کادر فنی رئال مادرید از دست رفتارهای پرحاشیه این بازیکن به ستوه آمده اند و اخبار حاکی از احتمال انتقال لوکا یوویچ به میلان است.

میلان به دنبال هایجک هدف اول اینتر!

اینتر مدتی قبل موفق شد اشرف حکیمی، مدافع مراکشی و 22 ساله رئال مادرید را جذب کند و حالا ساندرو تونالی تبدیل به هدف اول این تیم شده است. اگرچه در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال توافق برشا با اینتر برای انتقال این بازیکن منتشر شده، اما اسکای اسپورتس مدعی شد میلان نیز به شدت برای خرید ساندرو تونالی تلاش می کند.

به نظر می رسد رالف رانکنیگ، سرمربی باتجربه و آلمانی فاصله ای با پذیرش هدایت میلان برای فصل بعد ندارد و او علاقمند به سبک بازی ساندرو تونالی است. در واقع باشگاه میلان بودجه ای 75 میلیون یورویی برای تقویت ترکیب خود در فصل تابستان در نظر گرفته و قصد دارد برای خرید سه بازیکن برشا به نام های ساندرو تونالی، دوسان ولاهوویچ و کریستفور آیر از این تیم اقدام کند.

پیش از این یوونتوس و حتی تیم های غیرایتالیایی از جمله بارسلونا نیز برای خرید ساندرو تونالی ابراز علاقه کرده بودند، اما مالک برشا چندی قبل مدعی شد این بازیکن علاقه دارد در سری آ به بازی کردن ادامه دهد. این در حالیست که بسیاری معتقدند با توجه به نتایج درخشان اخیر میلان، باید فصل بعد نیز استفانو پیولی به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

خیال جمع زیدان از جانشین راموس مقابل سیتی

ادر میلیتائو تابستان گذشته با رقم 51 میلیون یورو از پورتو به خدمت گرفته شد و نتوانسته چندان انتظارات را برآورده کند و اغلب او را روی نیمکت ذخیره ها دیده ایم. در بازی هایی که فرصت به او رسیده هم معمولا نتوانسته رقیبی جدی برای به چالش کشیدن سرخیو راموس و رافا واران نشان بدهد. میلیتائو در بازی رفت برابر پی اس جی در دورگروهی لیگ قهرمانان و بازی برابر رئال بتیس، سوسیداد و ختافه اصلا مدافعی در حد رئال نشان نداد ولی توانست در بازی اخیر مقابل بیلبائو، بالاخره بهترین نمایش خود با پیراهن رئال را نشان دهد.

مدافع 22 ساله برزیلی در پورتو جزو بهترین مدافعان لیگ پرتغال بود و به خاطر بازی های خوبش توانست به تیم ملی برزیل هم برسد ولی تا قبل از بازی برابر بیلبائو لقب خرید ناکام و بد رئال را یدک می کشید. میلیتائو مقابل بیلبائو از غیبت رافا واران استفاده کرد و خوش درخشید. او 12 بار در نبردهای هوایی موفق ظاهر شد. 88 درصد پاس هایش صحیح بود. سه بار توپگیری کرد و تنها یک بار دریبل خورد. او مقابل رائول گارسیا و اینیاکی ویلیامز دو مهاجم چغر بیلبائو فوق العاده کار کرد تا خیال زیدان را راحت کند.

در بازی روز جمعه برابر آلاوس که سرخیو راموس محروم است و همچنین در بازی برگشت بسیار حساس مقابل سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که راموس بازهم محروم است، میلیتائو جانشین وی خواهد بود و مقابل بیلبائو ثابت کرد که می توان روی او حساب باز کرد. بازی برابر آلاوز سیزدهمین حضور او در ترکیب ثابت کهکشانی هاست و او فرصت دارد ثابت کند درخشش در بازی با بیلبائو یک جرقه نبوده است.

رسمی؛ جانشین ورنر از کره جنوبی آمد

هی چان هوانگ مهاجم تیم ملی کره جنوبی و باشگاه سالزبورگ، با قراردادی پنج ساله راهی لایپزیش شد. هی چان هوانگ در فصل جاری 40 بازی برای تیم سالزبورگ انجام داد، 16 گل به ثمر رساند و 22 پاس گل نیز ارسال کرد، در تیم جدیدش در بوندسلیگا شماره 11 را بر تن خواهد کرد. چندی قبل تیمو ورنر، گلزن آلمانی این باشگاه راهی لایپزیش شد و جان هوانگ به عنوان جانشین او جذب شده است.

هی چان هوانگ در رابطه با این انتقال گفت: "من از این چالش جدید در لایپزیش هیجان زده ام و می خواهم به این تیم کمک کنم تا بتواند تا حد امکان موفق تر باشد و به اهداف بلندپروازانه اش دست یابد. اهداف و سبک فوتبال این باشگاه به درد من می خورد و می خواهم مرحله بعدی خود دوران حرفه ایم را در لایپزیش سپری کنم. همچنین می خواهم تا آنجا که ممکن است گل های زیادی برای این باشگاه به ثمر برسانم."

مارکوس کروشه، مدیر ورزشی لایپزیش نیز گفت: "دنبال خرید چنین بازیکنی بودیم و چان هوانگ می تواند در نوک خط حمله و کناره ها برای لایپزیش بازی کند. حضور چان هوانگ خط حمله ما را با انعطاف پذیرتر می کند. او یک فصل درخشان در اتریش به عنوان گلزن و پاسور داشت و عملکرد چان هوانگ به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار بود."

دو ستاره فرانسوی؛ منتظر اقدام رئال مادرید

دو ستاره جوان فرانسوی مدت هات در لیست خرید رئال مادرید قرار گرفته اند و تا چند ماه قبل به نظر می رسید تمرکز باشگاه اسپانیایی در تابستان امسال به جذب آنها خواهد بود، اما بروز مشکلات مالی شرایط را متفاوت ساخته است. اخبار حاکی از آن است کیلیان امباپه و ادواردو کاماوینگا مذاکرات برای قرارداد را متوقف کرده اند و منتظر روند اقدام رئال مادرید هستند. دو باشگاه پاری سن ژرمن و رن می خواهند قرارداد امباپه و کاماوینگا را تمدید کنند، اما نشریه مارکا مدعی شد که آنها منتظر هستند ببینند آیا باشگاه اسپانیایی در این تابستان قصد دارد برای خریدشان اقدام کند یا خیر.

کیلیان امباپه هدف بلند مدت رئال بوده و زین الدین زیدان او را به عنوان یک ستاره مهم برای فصول آینده در نظر گرفته است. این مهاجم فرانسوی در سال 2017 با 170 میلیون یورو به پاری سن ژرمن نقل مکان کرد و در این مدت در 119 بازی در این تیم 90 گل به ثمر رسانده است. همچنین ادواردو کاماوینگا علیرغم 17 سال سن در فصل جاری یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار رن بوده و بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او اقدام کرده اند. باشگاه رن برای فروش این هافبک جوان رقم 80 میلیون یورو درخواست کرده که کار رئال مادرید حداقل در این تابستان را برای خرید او دشوار می سازد.

خیز فاتی برای شکستن رکوردی ۸۶ ساله

آنسو فاتی در ابتدای فصل و در حالی که هیچکس انتظار نداشت، توانست به ترکیب اصلی بارسلونا برسد. در واقع مصدومیت لیونل مسی و لوئیس سوارز باعث شد تا ارنستو والورده به پدیده آن زمان ۱۶ ساله خود اعتماد کند. فاتی خیلی سریع پاسخ انتظارات را به بهترین شکل داد و با گلزنی برابر اوساسونا تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ لالیگا شد. او کمی بعد با گلزنی به اینتر در سن سیرو جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان با ۱۷ سال و ۴۰ روز شد. فاتی تا به اینجای فصل توانسته ۶ گل در لالیگا به ثمر برساند و می تواند تا قبل از رسیدن به ۱۸ سالگی، این رکورد را بهتر کند.

رکورد بیشترین گل زده در لالیگا توسط بازیکنی زیر ۱۸ سال، در اختیار پابلو کینتاناست که در فصل ۱۹۳۳ به ثبت رسید. فاتی تا قبل از ۲۲ اکتبر این فرصت را دارد تا با زدن شش گل دیگر، این رکورد قدیمی را جا به جا کند. بوژان کرکیچ ستاره سابق بارسا فصل ۲۰۰۷ و تا قبل از ۱۸ سالگی به این رکورد نزدیک شد و توانست ۱۰ گل به ثمر برساند. همچنین رائول گونزالس هم فصل ۱۹۹۴ و تا قبل از ۱۸ سالگی توانسته بود ۹ گل در لالیگا برای رئال به ثمر برساند. فاتی در حالی برای شکستن این رکورد خیز برداشته که در انتظار امضای اولین قرارداد رسمی حرفه ای خود با بارسلوناست.

افشاگری جالب از رابطه گریزمان و مسی!

از همان ابتدای روزهای حضور آنتوان گریزمان در ترکیب بارسلونا به نظر می رسید او رابطه خوبی در زمین با لیونل مسی ندارد و در رختکن بارسلونا تنها است. حالا یکی از دوستان او مدعی شد آنتوان گریزمان نمی داند چگونه باید با لیونل مسی ارتباط برقرار کند و به نظر می رسد او بیش از حد تحت تاثیر نام این ستاره آرژانتینی قرار گرفته است. دوست صمیمی آنتوان گریزمان به نشریه فرانس فوتبال گفت: «در مقابل گریزمان نام بازیکنانی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و دیوید بکام را بیاورید تا متوجه شوید او به یکباره مانند بچه ها می شود و به شدت از این بازیکنان تمجید می کند. به نظر می رسد گریزمان بیش از حد تحت تاثیر لیونل مسی قرار گرفته و نمی داند با این بازیکن چگونه راحت صحبت کرده و ارتباط برقرار کند، به همین دلیل شرایط برای او عجیب شده است. به عنوان مثال گریزمان امروز زمان زیادی هنگام صرف ناهار در کنار لیونل مسی می گود و می خندد، اما روز بعد نمی اند چگونه با او در میدان ارتباط برقرار کند. اما به هر حال گریزمان ۲۹ سال سن دارد، روزی قهرمان جام جهانی شده است و باید متوجه شود که چکونه می تواند خودش را ثابت کند. آنتوان در حال حاضر در تلاش برای انجام این کار است.»

351 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان آنسو فاتی بارسلونا رئال مادرید اینتر ماریو مانژوکیچ لوکا یوویچ اشرف حکیمی میلان ادر میلیتائو هی چان هوان کیلیان امباپه ادواردو کاماوینگا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان آنسو فاتی بارسلونا رئال مادرید اینتر ماریو مانژوکیچ لوکا یوویچ اشرف حکیمی میلان ادر میلیتائو کیلیان امباپه ادواردو کاماوینگا ساندرو تونالی خدمت گرفتن نظر می رسد لیگ قهرمانان رئال مادرید لوکا یوویچ برای خرید لیونل مسی چان هوانگ تا قبل فصل بعد مدعی شد ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از الشرق الاوسط؛ جود بلینگهام ستاره انگلیسی رئال مادرید در اینبار گفت: موضوع نژاد پرستی در اسپانیا رو به افزایش است و هم تیمی وی وینیسیوس جونیور برزیلی در بیشتر بازی‌های لیگ این کشور از این موضوع رنج می‌برد.

او پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: در بازی‌های خارج از خانه در لیگ اسپانیا، آنقدر به این چیز‌ها عادت می‌کنید که متوجه نمی‌شوید چقدر خطرناک هستند واین یک مشکل بزرگ است.»

وی افزود: برای هر بازیکنی وحشتناک است که برای یک مسابقه آماده شود و بداند که احتمال دارد در معرض آزار نژادپرستانه قرار گیرد. این منزجر کننده است و نباید اتفاق بیفتد.وی ادامه داد: مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند، هر چند من شک دارم که این اتفاق بیفتد.

وینیسیوس جونیور که ماه گذشته در حالی که در مورد تاثیر توهین‌های نژادپرستانه بر او صحبت می‌کرد به گریه افتاد، بار دیگر مورد آزار و اذیت قرار گرفت، زیرا رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که هواداران بارسلونا قبل از بازی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا علیه این مهاجم شعار سر داده‌اند.

فصل گذشته لالیگای اسپانیا ۱۰ پرونده مشابه علیه این بازیکن ۲۳ ساله را به دادستانی عمومی گزارش داده اند.

دیگر خبرها

  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم